سروری: سپاه در خدمت مردم است

تهران (پانا) - نایب رئیس شورای شهر تهران گفت سپاه پاسداران در بین مردم ایجاد وحشت نمی‌کند و در بحران‌هایی همچون سیل، زلزله و کرونا خود را فدای مردم می‌کنند تا سلامت را به مردم هدیه دهند؛ گروه‌های تروریستی همواره مقابل مردم هستند اما سپاه در خدمت مردم است. 

کد مطلب: ۱۳۴۱۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد
سروری: سپاه در خدمت مردم است

پرویز سروری در یکصد و بیست و چهارمین جلسه شورای ششم با بیان اینکه شاهد یکی از عجیب ترین تصمیمات در جهان هستیم، اظهار کرد: امروز اتحادیه اروپا بر خلاف منشور سازمان ملل متحد نیز عمل نکرد و سپاه را گروهی تروریستی قلمداد کرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه دیدیم کسانی که نظام نابرابر را خلق کردند، بدون اجازه منشور سازمان ملل در عراق یک میلیون نفر را از بین بردند، یادآور شد: قدرتمندان احساس می کردند باید بر دنیا حکومت کنند، قدرت نظام جمهوری اسلامی از نوع قدرت آنها نبود و تلاش داشت این قدرت را به مردم منتقل کند.

وی افزود: چرا امروز سپاه مورد تهدید قرار می گیرد؟ دلیل آن این است که توانست قدرت را به مردم منتقل کند و در برابر قدرت نظامی پنج کشور، مدل قدرت بازدارندگی را خلق کند و طبیعی است که هیچ کشوری در برابر آنها پاسخگو نبود اما سپاه کوچکترین گروه ها را در برابر قدرت بزرگ آنها به پیروزی رساند.

سروری با بیان اینکه حزب الله لبنان در برابر ارتش اسرائیل به پیروزی رسید، تصریح کرد: انصارالله در برابر قدرت پوشالی عربستان سعودی ایستاد و ناچار به عقب نشینی کرد و حشد الشعبی در برابر قدرت دنیای آن روز ایستاد و این نشان داد که تولید قدرت در مردم چه اثری دارد.

وی با تأکید بر اینکه ناتوی مقاومت در منطقه شکل گرفت، یادآور شد: این نیروها به گونه ای عمل کردند که قدرت ها ناچار به عقب نشینی شدند، قدرت بازدارندگی توانست دولت شیعه را زیر چتر قدرت نظامی آمریکا به قدرت برساند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه چنین اقداماتی دشمن را منفعل کرده است، گفت: مراکز معتبر نظرسنجی در دنیا ارتش هایی که این پیش نویس مفتضحانه را تهیه کردند، به نظرسنجی بگذارند تا مردم بگویند که کدام گروه ها تروریستی و کدام محبوب مردم هستند.

سروری همچنین خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران در بین مردم ما ایجاد وحشت نمی کند و در بحران هایی همچون سیل، زلزله و کرونا خود را فدای مردم می کنند تا سلامت را به مردم هدیه دهند؛ گروه های تروریستی همواره مقابل مردم هستند اما سپاه در خدمت مردم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار