چمران: مردم با هوشیاری در حوادث اخیر نگذاشتند توطئه‌ها سر گیرد

تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران گفت در حوادث اخیر برخی‌ها سعی داشتند تا مشابه اتفاقات بهمن سال 60 را در شهرهای غرب و شرق کشور به‌وجود بیاورند اما همین مردم با هوشیاری نگذاشتند تا چنین توطئه‌هایی سر گیرد و در نطفه خفه شد.

کد مطلب: ۱۳۴۱۲۰۶
لینک کوتاه کپی شد
چمران: مردم با هوشیاری در حوادث اخیر نگذاشتند توطئه‌ها سر گیرد

مهدی چمران در جریان برگزاری یکصد و بیست و چهارمین جلسه علنی صحن شورای شهر تهران با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای انقلاب اسلامی، مدافعان حرم و امنیت ایران اسلامی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت امام علی النقی دهمین امام شیعیان این روز را به همه مسلمانان جهان تسلیت گفت.

رئیس شورای شهر تهران با مرور رویدادهای مهم کشور به ششم بهمن ماه سالروز حماسه هزار سنگر اشاره کرد و گفت: ۶ بهمن ماه ۱۳۶۰ روزی بود که عده ای قلیل از نیروهای چپ گرا و کمونیست در دل جنگل نیروی نظامی تشکیل دادند تا بتوانند با حمله و تسخیر شهر آمل برای خود حکومت تشکیل بدهند که در آن زمان خود مردم شهر آمل با هوشیاری و مقاومت این توطئه را خنثی کردند.

چمران افزود: در طول این سال‌ها و در حوادث اخیر نیز برخی‌ها سعی داشتند تا مشابه چنین اتفاقاتی را در شهرهای غرب و شرق کشور به‌وجود بیاورند اما همین مردم با هوشیاری نگذاشتند تا چنین توطئه‌هایی سر گیرد و در نطفه خفه شد.

در ادامه برگزاری صحن یکصد و بیست و چهارم ؛ مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران و پرویز سروری نایب رئیس شورای شهر تهران در راستای محکومیت تصمیم پارلمان اروپا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با لباس این نیروی نظامی در صحن شورای اسلامی شهر تهران حاضر شدند.

پیش از این نیز اعضای شورای اسلامی شهر تهران ضمن صدور بیانیه‌ای این اقدام پارلمان اروپا را محکوم کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار