عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران مطرح کرد؛

لزوم استفاده از فناوری‌های نوین برای برف‌روبی در پل‌ها

تهران (پانا) - عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به نگرانی معاون فنی و عمرانی شهرداری نسبت به استفاده از نمک در پل‌ها برای برف‌روبی گفت باید پیش‌بینی‌های لازم و استفاده از فناوری‌های نوین برای برف‌روبی در پل ها مورد توجه قرار بگیرد.

کد مطلب: ۱۳۴۱۲۱۴
لینک کوتاه کپی شد
لزوم استفاده از فناوری‌های نوین برای برف‌روبی در پل‌ها

ناصر امانی در یکصد و بیست و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مواد قانونی در خصوص برف روبی معابر اظهار کرد: بر اساس مصوبات شهرداری با همکاری سازمان حفاظت محیط زیست، ظرف یک ماه باید مطالعات و بررسی های لازم برای کاستن حداکثری میزان نمک و کاربرد مناسب آن در موارد ضروری و استفاده از مواد و فناوری روز برای برف روبی و یخ زدایی انجام دهد و گزارش را ارائه دهد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران همچنین تصریح کرد: شهرداری باید با رعایت استانداردهای علمی نسبت به حداقل استفاده از نمک به مختصات آب و هوایی مناطق ۲۲ گانه شهر تهران اقدام کند.

امانی با بیان اینکه پیش از این معاون فنی و عمرانی شهرداری نسبت به استفاده از نمک در پل ها برای برف روبی ابراز نگرانی کرد، یادآور شد: باید پیش بینی های لازم و استفاده از فناوری های نوین برای برف روبی در پل ها مورد توجه قرار بگیرد اما در بارندگی اخیر شاهد این موضوع بودیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار