عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران پاسخ داد؛

چرا همه مخالفین «ایران قوی» سپاه را می‌زنند

تهران (پانا) - عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران گفت یکی از دلایلی که مخالفین «ایران قوی» سپاه را می‌زنند این است که سپاه در گسترش و عادلانه‌تر کردن مساله توزیع منابع و رفع فقر و ایجاد زیرساختارهای لازم در ایران‌ بازیگر اصلی و موثر بوده است.

کد مطلب: ۱۳۴۱۱۸۷
لینک کوتاه کپی شد
چرا همه مخالفین «ایران قوی» سپاه را می‌زنند

جعفر شربیانی در تذکر امروز خود در صحن علنی شورا درباره دلایل مخالفین در رابطه با تخریب چهره سپاه را برشمرد.

وی گفت: به این دلیل مخالفین «ایران قوی» ایران سپاه را می زنند که سپاه ابزار اصلی پیاده سازی و تحقق آرمانها و منویات امام و رهبری و انقلاب است.

سخنگوی کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران افزود: سپاه پروژه های براندازی نظام جمهوری اسلامی در سالهای ۹۸،۹۶،۸۸ و توطئه براندازی و اغتشاشات اخیر را به محاق برده و ناکام گذاشته است.

وی ادامه داد: سپاه برای تحقق وعملیاتی شدن استراتژی شکل گیری محور مقاومت در خاورمیانه و به تعلیق در آوردن استراتژی خاورمیانه آمریکایی نقش اصلی را بازی کرده است.

شربیانی بیان کرد: سپاه در ظرفیت سازی اساسی برای ایجاد قدرت نرم و سخت جمهوری اسلامی در عرصه های هسته ای، پزشکی، پهبادی، موشکی، دریایی، علمی و .. را فراهم ساخته است.

وی یادآور شد: سپاه در گسترش و عادلانه تر کردن مسئله توزیع منابع و رفع فقر و ایجاد زیرساختارهای لازم در سرتاسر ایران به خصوص حاشیه ها و پیرامون کشور بازیگر اصلی و موثر بوده است.

رئیس کمیته باغات شورای شهر تهران تاکید کرد: سپاه در حوادث اخیر برای موزاییکی سازی و تجزیه ایران به منظور کوچک شدن آن، با هدف سلطه درازمدت صهیونیست ها بر خاورمیانه را در نطفه خفه کرده است.

وی در ادامه گفت: لذا محور و نماد سلطه یعنی آمریکا با درک نقش و کارکرد سپاه از همان ابتدا، تمرکز خود را بر روی این نهاد قرار داده است و در دوران ترامپ، سپاه سرافراز را در زمره گروه‌های تروریستی قرارداد.

جعفر شربیانی افزود: اکنون و بعد از چند سال، دنباله و زاییده های آن تفکر در اروپا به دنبال «تروریستی نامیدن» سازمان و نهادی ست که حداقل سود و انتفاع آن برای خود اروپایی ها،این بوده است که از سلطه و گسترش اثرات خونریزی گسترده داعش در این جوامع مانع شده است.

وی ادامه داد: البته این توطئه و طراحی که ریشه در شکست های اخیر محور سلطه و هم سویان اروپایی و منطقه ای آنها دارد به مانند قبل به نتیجه نخواهد رسید و سپاه همچنان مسیر تقویت «ایران قوی» در درون و بیرون از ایران و خاورمیانه و فراتر از آن را با افتخار خواهد پیمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار