معاون آموزشی آموزش و پرورش فیروزه خبر داد:

اجرای طرح ایران مهارت در مدارس فیروزه

فیروزه (پانا) - معاون آموزشی آموزش و پرورش شهرستان فیروزه گفت امسال طرح ایران مهارت در 10 آموزشگاه شهرستان فیروزه در حال انجام است.

کد مطلب: ۱۳۴۰۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح ایران مهارت در مدارس فیروزه

معاون آموزشی آموزش و پرورش شهرستان فیروزه گفت: طرح ایران مهارت یک طرح ملی است که به واسطه تفاهم‌نامه بین سازمان فنی و حرفه ای و وزارت آموزش پرورش و با هدف مهارت آموزی و ایجاد روحیه کارآفرینی و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان برای ورود به بازار کار برای مدارس متوسطه اول اجرا می‌شود.

مرضیه کابلی افزود: طرح ایران مهارت یکی از برنامه های مهمی است که حوزه معاونت آموزشی با شعار هر دانش آموز، یک‌ مهارت، به طور جدی پیگیر اجرای آن در مدارس متوسطه است و تاکنون در 10آموزشگاه شهرستان فیروزه در حال اجراست.

وی گفت: از آموزش های این طرح می توان بر طریقه کاشت گیاهان دارویی، تراش سنگ های قیمتی و دوخت سرویس آشپزخانه و..‌.اشاره کرد.

کابلی یادآور شد: با پیگیری مدیران توانمند تا آخر سال تحصیلی کلیه مدارس دوره متوسطه اول سطح شهرستان فیروزه مجری طرح ایران مهارت خواهند بود.

وی متذکر شد: پس از برگزاری طرح ایران مهارت و پایان دوره، گواهینامه مهارت از فنی حرفه ای به هر دانش آموز اهدا می شود که به عنوان یک رزومه کاری معتبر برای ورود به بازار کار محسوب می شود.

دانش‌آموز خبرنگار: کوثرحصار نوئی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار