دیدار اعضای انجمن اولیا و دانش‌آموزان دبیرستان ارشاد قرچک، با مادر شهید سعید مؤیدی

قرچک(پانا)- مدیر دبیرستان نمونه دولتی ارشاد قرچک، از دیدار اعضای انجمن اولیا و دانش‌آموزان این دبیرستان با مادر شهید سعید مؤیدی، یکی از شهیدان مدافع امنیت خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۳۹۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد
دیدار اعضای انجمن اولیا و دانش‌آموزان دبیرستان ارشاد قرچک، با مادر شهید سعید مؤیدی

رقیه سیفی‌میاب مدیر دبیرستان نمونه دولتی قرچک با اشاره به اهمیت دیدار با خانواده شهدا، به پانا اظهار کرد :« دانش‌آموزان در این سنین کم و در جهت هویت‌یابی خود نیاز به یک الگوی کامل دارند که شهدا مصداق الگو‌یابی درست هستند. آگاهی آنها از رفتار و نحوه زندگی شهدا و حتی روابط اجتماعی آنها عامل مهمی برای یافتن مسیر درست است. شهدا انسان‌های پاک و خالصی هستند که توانسته‌اند به غایت آفرینش که همان قرب الهی است دست یابند.»

وی گفت :« دانش‌آموزان باید بدانند که امنیت و شرایط فعلی خود در جامعه را مدیون از خود گذشتگی چه کسانی هستند. شهدا در دامان خانواده و مادری پرورش یافتند که خودشان نمونه کامل ایثار هستند همچنین دعای خیر پدر و مادر نقش مهمی، در عاقبت بخیری و سعادت فرزند خود دارد و چه سعادتی بالاتر از شهادت است.»

سیفی‌میاب در ادامه افزود:« جهاد تبیین یک فریضه است ؛حضور منتخبین دانش‌آموزان اعضای شورای دانش‌آموزی در این نشست ها نقش اثرگذاری دارد .توصیه های سردار دلها مبنی بر اثر گذار بودن از درس های مهمی است که فرزندان این خاک می توانند به کار ببندند.»

وی عنوان کرد:« گذشت و فداکاری از دروسی است که دانش‌آموزان باید تمام تلاش خود را در کسب نمره بسیار مطلوب به کار گیرند ، وظیفه مدیر و معاونین نیز هدایت و رهبری این عزیزان در این مسیر است.»

مدیر دبیرستان نمونه دولتی ارشاد، در معرفی شهید سعید مؤیدی اظهار کرد:« این شهید والامقام که در تاریخ ۱۵ مرداد ۱۳۶۸ در درگیری اشرار در مرز تایباد مجروح شده بود، پس از تحمل سالها صبر و مقاومت در ۲۴ مرداد ۱۳۸۶ مصادف با تولد حضرت ابوالفضل عباس به درجه رفیع شهادت نائل گشت.»

دانش‌آموز خبرنگار: آیسان عباسی‌وند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار