مدیرکل امور شاهد و ایثار گران وزارت آموزش و پرورش:

مدارس شاهد پیشران در اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هستند

تهران (پانا) - مدیرکل امور شاهد و ایثار گران وزارت آموزش و پرورش، مدارس شاهد را پیشران در اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دانست.

کد مطلب: ۱۳۳۹۶۵۹
لینک کوتاه کپی شد
مدارس شاهد پیشران در اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هستند

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور شاهد و ایثارگران، زهرا پناهی‌روا مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش از مدارس شاهد شهرستان میناب بازدید کرد‌.

پناهی‌روا در این بازدید با حضور در جمع همکاران مدارس شاهد این مدارس را بهترین گزینه برای اجرایی کردن ساحت‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش عنوان کرد.

پناهی‌روا در این زمینه ضمن تاکید بر اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، نقشه راه است و مدارس شاهد پیشران در اجرای آن هستند و اولویت‌های تربیتی بیشتر مد نظر مدیران ما باشد.

مدیرکل امورشاهد و ایثارگران افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس شاهد، الگوسازی و در سایر مدارس و در جامعه نهادینه شود.

وی به یادگاران 8 سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: رزمندگان و آزادگان سرافراز، یادگاران دفاع مقدس هستند باید بیش از پیش در مدارس شاهد شناسانده و حضور آنان در مدارس پررنگ‌تر شود.

پناهی‌روا در پایان به توانمندسازی معلمان اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به گسترش علم و فناوری باید مدیران، معلمان مدارس شاهد و در کل تمامی فرهنگیان به‌روز بوده و توانمندسازی کارکنان مدارس شاهد با برگزاری کارگاه‌های آموزشی انجام پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار