مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش:

ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و گسترش دامنه این فعالیت‌ها در سایر مدارس امری ضروری و ارزشمند است

تهران (پانا) - مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش، ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و گسترش دامنه این فعالیت‌ها در سایر مدارس را امری ضروری و ارزشمند دانست.

کد مطلب: ۱۳۳۹۶۶۲
لینک کوتاه کپی شد
ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و گسترش دامنه این فعالیت‌ها در سایر مدارس امری ضروری و ارزشمند است

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور شاهد و ایثارگران، زهرا پناهی‌روا مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت آموزش و پرورش دور دوشنبه 26 دی با همراهی رییس اداراه ارزیابی عملکرد اداره کل و رییس اداره امورشاهد و ایثارگران با حضور در شهرستان رودان به بررسی وضعیت آموزشی، پرورشی و طرح‌های اجرایی 3 آموزشگاه شهید سهرابی، شهیدان فاضلی و سردار شهید حاج علی حاجبی پرداختند.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در حاشیه این بازدید با تاکید بر توجه و اهتمام ویژه به دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر و همچنین خانواده‌های آنان خدمت به جامعه ایثارگری را افتخار دانست و با ابراز خرسندی از برنامه‌ها و طرح‌های اجرا شده در این مدارس بر تقویت و ادامه مسیر ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و گسترش دامنه این فعالیت‌های در سایر مدارس تاکید کرد.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش و هیئت همراه در این سفر با حضور در منزل شهید دانش‌آموز محمدیاسین روشی با خانواده وی دیدار و یاد و خاطره این شهید دانش‌آموز را گرامی داشتند.

شهید دانش‌آموز محمد یاسین روشی، نوجوان 10 ساله رودانی که زائر عتبات عالیات بود، عصر پنجشنبه ۲۳ شهریور ماه سال ۱۳۹۶ در حمله انتحاری داعش در ناصریه عراقی مجروح و ساعاتی بعد به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار