مشاور وزیر و رئیس ستاد اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین:

مدارس شاهد یک فرصت استثنائی برای کل نظام آموزشی کشور هستند

تهران (پانا) - مشاور وزیر و رئیس ستاد اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین در گردهمایی روسای ادارات شاهد و ایثارگران استان‌های سراسر کشور، مدارس شاهد را یک فرصت استثنائی برای کل نظام آموزشی کشور دانست.

کد مطلب: ۱۳۳۸۶۳۱
لینک کوتاه کپی شد
مدارس شاهد یک فرصت استثنائی برای کل نظام آموزشی کشور هستند

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور شاهد و ایثارگران، علی پارسانیا مشاور وزیر و رئیس ستاد اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین در گردهمایی روسای ادارات شاهد و ایثارگران استان‌های سراسر کشور با اشاره به عملیاتی نشدن حداکثری سند تحول بنیادین در ۱۰ سال گذشته گفت: پاسخ‌های رایج به این معنا که «نخواستند یا گزارش نادرست تهیه کردند» از نظر ما قابل قبول نیست. بله اراده‌ها برای اجرای سند تحول بنیادین در دوره‌های مختلف، متفاوت بوده است.

پارسانیا در ادامه افزود: مطالعات ما نشان می‌دهد خیلی از گزارش‌های سند، واقعی بوده و حقیقتا کار هم صورت پذیرفته بود! با این حال چرا تحول در عمل محقق نشده است؟

مشاور وزیر در اجرایی‌سازی سند تحول اظهار کرد: مهمترین علت عدم تحقق واقعی سند، سبک برنامه‌ریزی ما بوده است. آیا طراحی‌ها و برنامه‌ریزی‌ها درست بوده است؟

پارسانیا با اشاره به اینکه ما باید به سمتی برویم که هم طراحی خوب باشد هم اجرا دقیق، تصریح کرد: ما باید فعالیت‌ها را ذیل برنامه‌های زیرنظام‌ها تعریف کنیم در حالی که معمولاً فعالیت‌هایی را که انجام می‌دهیم به برنامه‌ها نسبت می‌دهیم.
پارسانیا با تاکید بر اینکه برای تحقق سند تحول، لازم است الگوسازی کرده و آن را به نظام آموزشی کشور معرفی کرد، گفت: از این منظر، مدارس شاهد یک فرصت استثنایی برای کل نظام آموزشی کشور هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار