ابوالفضل پریمی

آموزش و پرورش، دستگاه برتر کشور در سلامت اداری است

بوشهر (پانا) - مدیرکل دفتر هماهنگی رسیدگی به تخلفات اداری وزارت آموزش و پرورش گفت بر اساس آمار اعلام شده توسط دستگاه‌های نظارتی وزارت آموزش وپرورش با کمترین میزان وقوع و ثبت تخلف، دستگاه برتر کشور در سلامت اداری است.

کد مطلب: ۱۳۳۸۳۸۲
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش، دستگاه برتر کشور در سلامت اداری است

ابوالفضل پریمی در نشست با شورای معاونان آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اهمیت پیشگیری از وقوع تخلف اظهار کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی و دانش‌افزایی همکاران فرهنگی در سطوح محتلف از برنامه‌های مهم هیات رسیدگی به تخلفات اداری است.

وی افزود: عدم آشنایی با قوانین و مقررات، عامل اصلی بسیاری از تخلفات است، به همین دلیل مطالعه مستمر آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌ها توسط همکاران ضروری است.

پریمی ادامه داد: اعضا هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری با رعایت امانت، صداقت و پاکدستی و بدون حب و بغض به گزارشات رسیدگی کرده و رای صادر می‌کنند.

وی تاکید کرد: هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری در تصمیم سازی و مکاتبات اداری، استقلال کامل دارند.

مدیرکل دفتر هماهنگی رسیدگی به تخلفات اداری وزارت آموزش و پرورش گفت: دستگاه تعلیم و تربیت تبیین کننده فرهنگ جامعه و زمینه‌ساز توسعه پایدار است.

پریمی اضافه کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، اندیشه غنی سیاسی و سرمایه انسانی بر موقعیت ویژه جغرافیای طبیعی ایران افزوده شد به همین دلیل دنیای استکبار با ملت ایران در حال دشمنی است.

وی تصریح کرد: به برکت جمهوری اسلامی، ما از کشوری به عنوان اهرم فشار آمریکا در منطقه به ملتی ضدامپریالیستی تبدیل شده‌ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار