رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان سمنان خبر داد:

جشنوارۀ خیران مدرسه‌ساز استان سمنان در آستانۀ برگزاری

سمنان (پانا) - رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان سمنان اعلام کرد بیست و چهارمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز استان سمنان به زودی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۳۶۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد
جشنوارۀ خیران مدرسه‌ساز استان سمنان در آستانۀ برگزاری

علی‌اصغر جمعه‌ای، رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان سمنان به همراه مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان با استاندار سمنان دیدار و اظهار کرد: بالغ بر ۷۰۰ نفر خیر در حوزه مدرسه‌سازی در استان فعال هستند و اقدامات خوبی در حوزه مدرسه‌سازی در این استان با حضور خیران صورت گرفته است.

وی ادامه داد: بیست و چهارمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز استان سمنان برگزار می‌شود و امیدواریم به روزی برسیم که آموزش و پرورش به مساعدت مجمع خیران مدرسه‌ساز نیازی نداشته باشد.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان سمنان ادامه داد: در بحث اعتبارات تعهدشده توسط خیران در حوزه احداث و ساخت مدارس، بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان بوده و بیش از ۷۰ درصد آن محقق شده است.

جمعه‌ای با بیان اینکه مجمع خیران مدرسه‌ساز در تعیین اینکه مدرسه کجا و چگونه ساخته شود، هیچ‌گاه دخالت نکرده و نخواهد کرد، از همت و تلاش خیران، مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان و سایر دست‌اندرکاران در راستای ترویج امر مدرسه‌سازی، تشکر و قدرشناسی کرد.

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان نیز در این نشست از فعالیت‌ها و اقدامات خیران مدرسه‌ساز استان که از خود نام نیک بر جای می‌گذارند، قدردانی کرد و گفت: باید از ظرفیت و وجود خیران داخل و خارج استان برای امر مدرسه‌سازی به‌خصوص در مناطق محروم استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: موارد و مسائل مرتبط با مدرسه‌سازی توسط خیران را تسهیل کنید و در عین حال، بحث توسعه متوازن به‌خصوص در حوزه امکانات و ظرفیت‌های آموزشی از جمله مدارس همواره مورد توجه باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار