مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمنان:

سردار سلیمانی مالک اشتر زمان ماست

سمنان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمنان با بیان اینکه سردار سلیمانی، مالک اشتر زمان است، گفت آیین نواختن زنگ روز جهانی مقاومت به‌صورت همزمان در چندین مدرسه شهرستان سمنان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۳۶۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد
سردار سلیمانی مالک اشتر زمان ماست

علیرضا کرد، ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، از برگزاری همزمان این آیین در چندین مدرسه شهرستان خبر داد و افزود: از بدو اسلام عمار و مالک اشتر دوشادوش امام علی(ع) حضور داشتند و وظیفه برنامه‌ریزی و حضور در میادین جنگ را بر عهده داشتند، اما سردار حاج قاسم سلیمانی خود نوعی عمار و مالک اشتر بود که هم برنامه ریزی و هم رهبری میدان جنگ را برعهده داشت.

وی خاطرنشان کرد: در زمان هشت سال دفاع مقدس، افراد بسیاری حضور موثر در جبهه های جنگ داشتند که بسیاری از آن ها دانش آموزانی بودند که با رشادت و صلابت در میدان‌های جنگ حضور یافتند؛ به همین خاطر مقام معظم رهبری در برخی از سخنرانی‌های خود توجه و امیدواری خود را نسبت به دهه ۸۰ و ۹۰ ها اعلام می‌دارند.

تولیت آموزش و پرورش شهرستان سمنان اظهار کرد: سردار سلیمانی بعد از جنگ هشت ساله دفاع مقدس در صحنه‌های گوناگون حضور یافته و جبهه مقاومت حق علیه باطل را تشکیل داده و این امنیت امروزی را به وجود آوردند و ما امروز مدیون خون پاک این شهدا هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار