رئیس شورای شهر تهران:

هویت‌های شهر تهران باید حفظ شود

تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران گفت هویت‌های شهر تهران باید حفظ شود. از هویت‌های شهرستان ری می‌توان به برج طغرل، مجموعه شیخ صدوق، ابن باویه، قلعه باستانی شهرستان ری اشاره کرد و این مجموعه‌ها می‌توانند قطب گردشگری را بر شهرستان ری فراهم کنند.

کد مطلب: ۱۳۳۳۴۰۱
لینک کوتاه کپی شد
هویت‌های شهر تهران باید حفظ شود

مهدی چمران در آیین افتتاح کارموزه سیمان ری که صبح امروز با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، پرویز سروری نایب رئیس شورا و همچنین حمید زمانی فرماندار شهرستان ری در قالب هجدهمین شنبه امید و افتخار برگزار شد، با تاکید بر اینکه باید هویت‌های شهر تهران را حفظ کنیم، اظهار کرد‌: از هویت‌های شهرستان ری می‌توان به برج طغرل، مجموعه شیخ صدوق، ابن باویه، قلعه باستانی شهرستان ری اشاره کرد و این مجموعه‌ها می‌توانند قطب گردشگری را بر شهرستان ری فراهم کنند.

وی با اشاره به صحبت‌های شهردار تهران مبنی بر افتتاح و بهره‌برداری از ایوان ری تا پایان سال جاری گفت: بنا بر صحبت آقای زاکانی، این مجموعه فاخر قرار است تا پایان سال آماده و در اختیار مردم شهرستان ری قرار بگیرد.

چمران همچنین با اشاره به موزه سیمان ری، گفت: انشاءالله انبارهای این مجموعه نیز به سالن‌های دانش‌بنیان تبدیل و شاهد حضور مجموعه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان در این محله قدیمی و تاریخی و فاخر باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار