رئیس شورای شهر تهران:

تعاملات دستگاه‌های اجرایی باید برای حل مشکلات مردم ارتقا یابد

تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران گفت شورای عالی استانها به عنوان مهمترین و بالاترین مرجع شورایی کشور است و ما امیدواریم با تلاش‌های بیشتر  روابط بین دستگاه‌های اجرایی همچون دولت و مجلس و سایر ارگان‌ها در جهت رفع مشکلات کشور و مردم بیشتر از قبل شود. 

کد مطلب: ۱۳۳۲۴۹۸
لینک کوتاه کپی شد
تعاملات دستگاه‌های اجرایی باید برای حل مشکلات مردم ارتقا یابد

مهدی چمران در جریان یکصد و شانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با یادآوری ۲۹ آذر ماه به عنوان سالروز تجلیل از مقام شهید محمدجواد تندگویان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید گفت: شهید تندگویان در حین اینکه به عنوان وزیر نفت کشور در آن زمان مسئولیت داشت با احساس تکلیف در جبهه‌های جنگ حاضر بود و در نهایت در محور اهواز و در منطقه دارخوین توسط نیروهای بعثی به اسارت گرفته شد و پس از تحمل فشارهای سخت نیروهای بعثی در دوران اسارت به شهادت رسید.

وی در ادامه با تبریک فرا رسیدن آخرین روز از ماه پاییز که به بلندترین شب سال نام گرفته برای ملت ایران و مردم کشورهایی که سنت‌های ایرانی را برپا می‌دارند آرزوی سلامتی کرد.

رئیس شورای شهر ابقای پرویز سروری برای دومین سال متوالی به عنوان رییس شورای عالی استانها را تبربک گفت و اظهار کرد: شورای عالی استانها مهمترین و بالاترین مرجع شورایی کشور است و ما امیدواریم با تلاش‌های بیشتر، روابط بین دستگاه‌های اجرایی همچون دولت و مجلس و سایر ارگان‌ها در جهت رفع مشکلات کشور و مردم بیشتر از قبل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار