مدیرکل دفتر دوره دوم متوسطه نظری:

تربیت تمام ساحتی دانش‌آموزان یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های نظام تعلیم و تربیت است

تهران (پانا) - تبیین برنامه های سالانه معاونت آموزش متوسطه در سال تحصیلی 1402-1401 و سیاست ها و ضوابط ساماندهی سنجش و پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی در جلسه معاونان آموزش متوسطه مناطق با حضور سلطانیان مدیرکل دفتر دوره دوم متوسطه نظری و کریمیان مدیرکل شهر تهران انجام شد.

کد مطلب: ۱۳۳۱۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد
تربیت تمام ساحتی دانش‌آموزان یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های نظام تعلیم و تربیت است

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، تبیین برنامه‌های سالانه معاونت آموزش متوسطه در سال تحصیلی 1402-1401 و سیاست‌ها و ضوابط ساماندهی سنجش و پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی در جلسه معاونان آموزش متوسطه شهر تهران با حضور سلطانیان مدیرکل دفتر دوره دوم متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش و کریمیان مدیرکل شهر تهران انجام شد.

کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران بر تقویت مدارس دولتی با رویکرد عدالت آموزشی و تربیتی, مدرسه تراز انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب, تعلیم و تربیت یکپارچه و همه جانبه, صیانت فرهنگی و تربیتی مدارس به عنوان راهبردها و چشم انداز های پیش روی شهر تهران تاکید کرد و گفت: تربیت تمام ساحتی دانش آموزان از مهم‌ترین ماموریت‌های نظام تعلیم و تربیت است .

در ادامه مدیرکل دفتر دوره دوم متوسطه نظری وزارت آموزش و پروش ضمن تبیین انواع مدل‌های مدیریتی در مدرسه عنوان کرد: بهترین الگوی مدیریتی، مدیر مسئله یاب است که مسائل و مشکلات را قبل از وقوع پیش بینی کرده و در رفع چالش‌های پیش رو به موقع اقدام می‌کند.

سلطانیان در بخش دیگری از سخنانش ضوابط ساماندهی سنجش و پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی را توضیح داد و سهم نمره سابقه تحصیلی برای ورود به آموزش عالی در رشته‌های پرمتقاضی را در پایه دوازدهم - سال تحصیلی 1402-1401, 40 درصد اعلام کرد.

در ابتدای جلسه، سرپرست معاونت آموزش متوسطه شهر تهران ضمن خیر مقدم به همکاران حاضر در جلسه, از تلاش‌های ارزنده همکاران در مناطق و مدارس در کسب رتبه‌های برتر کشوری در جشنواره‌ها و مسابقات تشکر کرد و بر مدیریت زمان در اجرای ماموریت‌ها و عملیاتی کردن آن‌ها براساس تقویم اجرایی تنظیم شده, پاسخگویی و پیگیری به موقع وظایف محول شده, مستندسازی دقیق فعالیت‌ها و نوآوری‌ها به خصوص در زمینه کیفیت بخشی آموزشی از قبیل جشنواره‌ها، مسابقات، نمایشگاه‌ها، توانمندسازی مدیران، دبیران، معاونان و نظارت بالینی و ایران مهارت و آموزش دوگانه طرح ایمنی - بهداشت - محیط زیست ( hse ) و.. تاکید کرد.

علیجانی با استناد به شعار ما می‌توانیم، بر کار گروهی و راهبری منطقه در حل مشکلات موجود در مسیر تربیت تمام ساحتی خاطرنشان کرد: مدیر هوشمند مشکل را به مساله تبدیل کرده و آن را حل می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار