معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش اردبیل:

مرجعیت مدارس در حل مسائل اجتماعی و تربیتی مورد توجه باشد

اردبیل (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش اردبیل گفت اهمیت تربیت دانش‌آموزان در مدرسه در موقعیت‌های حساس مشخص می‌شود بدین ترتیب مرجعیت مدرسه در مسائل اجتماعی و تربیتی باید حفظ شود.

کد مطلب: ۱۳۲۸۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد
مرجعیت مدارس در حل مسائل اجتماعی و تربیتی مورد توجه باشد

محمود مشکی، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش اردبیل در همایش تجلیل از برترین‌های کنکور ۱۴۰۱ و دانش آموزان ممتاز پایه دوازدهم پارس‌آباد با بیان اینکه نقش مدرسه و مدرسه محوری اساسی‌ترین رویکرد در سند تحول است، اظهار کرد: مرجعیت مدرسه باید در مسائل اجتماعی و تربیتی حفظ شود.

وی با تاکید بر جبران آسیب‌های کرونا گفت: برنامه‌ریزی منظم برای ارتقای کیفیت آموزشی منطقه بسیار لازم و ضروری است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان به وضعیت کنکور این شهرستان اشاره کرد و افزود: آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد دارای ظرفیت رویکرد مشارکتی بالایی است و انتظار می‌رود در بیشتر شاخص‌های آموزشی بتواند سرآمد باشد.

مشکی با بیان اینکه امسال ۶۰ درصد کنکور به صورت آزمون و ۴۰ درصد سوابق تحصیلی خواهد بود، گفت: کنکور امسال در ۲ مرحله دی و تیر ماه خواهد بود که دانش آموزان باید دقت کنند، نمره کتبی دروس نهایی در خرداد ماه ملاک سوابق تحصیلی ۴۰ درصد دوازدهمی‌ها خواهد بود.

وی ادامه داد: مدیران مدارس باید از دی ماه نسبت به شناسایی دانش‌آموزان که نیاز به توجه دارند از طریق تحلیل نمرات نوبت اول اقدام کنند که در این مسیر بازدید مستمر از کلاس در روند شناسایی و افزایش کیفیت تدریس و یاددهی مؤثر خواهد بود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان باید دقت کنند تا فریب برنامه‌های خارج از مدرسه را نخورند و برای کسب ۴۰ درصد سهم کنکور اولویت آنها باید برنامه‌های آموزش و پرورش باشد.

در پایان همایش از رتبه‌های برتر کنکور سال گذشته با حضور مسئولان استانی و شهرستانی تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار