فرمانده سپاه ناحیه مراغه:

دانش‌آموزان نخبه کشور توسط معلمان توانمند تربیت شده‌اند

مراغه (پانا) - فرمانده سپاه ناحیه مراغه تاکید کرد دانش‌آموزان نخبه کشور توسط معلمان توانمند تربیت شده‌اند.

کد مطلب: ۱۳۲۸۱۶۹
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان نخبه کشور توسط معلمان توانمند تربیت شده‌اند

سرهنگ یحیی حیدری در همایش افسران سپاه پیشرفت کشور که در مراغه به همت کانون بسیج فرهنگیان این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا و تبریک هفته بسیج گفت: بسیج سپر بلای این ملت در برابر تمامی تهدیدات و خطرها است و با فداکاری و ایثار، همواره دشمنان را ناامید می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه مراغه ادامه داد: بسیج محدود به یک گروه و جمع خاص نیست، بلکه متشکل از افراد و گروه های مختلفی است و همه آنانی که دل در گرو این نظام دارند، بسیجی هستند و در این راستا خدمات‌رسانی در بسیج طی سال‌های اخیر به ماموریت تبدیل شده است، بنابراین محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی به مردم خاصه از سوی قشر فرهیخته فرهنگیان با جدیت دنبال می شود.

حیدری به حوادث اخیر کشور هم اشاره و بیان کرد: همه دشمنان به ویژه آنانی که تحریم را به نسخه تسلیم ایران تبدیل کرده بودند، طی هفته‌های اخیر برای عقده‌گشایی وارد عرصه شدند. همه آگاه باشند که ایران اسلامی در همه زمینه‌ها و با وجود تحریم‌ها پیشرفت کرده است و دشمنان تاب دیدن ایران قوی را ندارند.

وی همچنین اظهار کرد: بسیج در تمامی عرصه ها کارنامه روشنی دارد، امروز در زمینه مسائل علمی و با وجود معلمان توانمند توانسته است در رشته‌های مختلف دانش‌آموزان نخبه تربیت کرده و افتخارات بزرگی در عرصه‌های جهانی به نام ایران کسب کند.

شایان ذکر است شعرخوانی حسین فرهادی مراغه ای شاعر حماسه سرای کشور نیز دیگر بخش این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار