مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش:

نشان «شهید سلیمانی» به دانش‌آموزان دهه نودی اهدا می‌شود

تهران (پانا) - مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها از برگزاری جشنواره روایت‌گری سردار مقاومت و اهدای «نشان شهید سلیمانی »  به دانش‌آموزان دهه نودی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۲۸۱۴۷
لینک کوتاه کپی شد
نشان «شهید سلیمانی»  به دانش‌آموزان دهه نودی اهدا می‌شود

زهرا پناهی‌روا ضمن گرامی‌داشت آغاز هفته بسیج و یاد و خاطره بسیجیان شهید عرصه‌های انقلاب اسلامی به ویژه هشت سال دفاع مقدس گفت: امسال در سومین سالگرد شهادت سردار مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی و به‌منظور زنده نگاه داشتن یاد و خاطره سردار دل‌ها، جشنواره « روایتگری سردار مقاومت و اهدای « نشان سلیمانی» ویژه دانش‌آموزان دوره ابتدائی سراسر کشور با همکاری بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس، معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران و با همت معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش برگزار می شود.

رئیس ستاد گرامی‌داشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت با اشاره به اینکه دراین جشنواره که درحوزه رسانه‌های «صدا پایه» و در دو بخش حرفه ای و دانش‌آموزی طراحی شده است، تصریح کرد: دانش آموزان دبستانی و دهه نودی‌ها با همراهی اولیا و آموزگاران خود و از طریق زنگ‌های انشا و پرورشی به تولید پادکست‌هایی با محتوای « آشنایی با مکتب سلیمانی» خواهند پرداخت.

پناهی‌روا تاکید کرد: پیش‌بینی می‌کنم آثارکیفی قابل توجهی از دانش‌آموزان به دبیرخانه " جشنواره روایت‌گری سردار مقاومت و نشان شهید سلیمانی " ارسال شود.

رئیس ستاد گرامی‌داشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت همچنین افزود: در هر مرحله از برگزاری این جشنواره در سطح مدرسه، منطقه، استان و ملی دانش‌آموزان برتر از سوی مدیران مدارس، مناطق، استان‌ها و دبیرخانه جشنواره مورد تقدیر و تشویق قرار می‌گیرند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که این یادواره در اولین گام همکاری با وزارت آموزش و پرورش بتواند در جهت تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و در راستای تربیت نسلی از تبار حاج قاسم عزیز درگام دوم انقلاب اسلامی موثر باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار