لزوم توجه ویژه بنیاد علوی به تامین درآمد پایدار برای محرومان

اردبیل (پانا) - امام جمعه اردبیل گفت بنیاد علوی برای تامین درآمدِ پایدارِ محرومان از طریقِ آموزش و ارائه تسهیلاتِ اشتغالزایی بیشتر تلاش کند.

کد مطلب: ۱۳۲۳۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد
لزوم توجه ویژه بنیاد علوی به تامین درآمد پایدار برای محرومان

آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در دیدار با مدیر پهنه شمالغرب بنیاد علوی، با قدردانی از خدمات و اقدامات بنیاد علوی در خدمت رسانی به مردمِ مناطقِ محرومِ استان اردبیل گفت: به برکت انقلاب اسلامی اقدامات اساسی در بخش‌های مختلفِ محرومیت زدایی، تولید ثروت و علم و حوزه عمران و زیرساخت انجام شده که با توجه به اهمیت جهاد تبیین، باید این اقداماتِ بزرگ رسانه‌ای شود.
وی با تاکید بر لزوم توجه ویژه بنیاد علوی برای تامین درآمدِ پایدار برای محرومان از طریقِ آموزش و ارائه تسهیلاتِ اشتغالزایی افزود: بسیاری از مسائل و مشکلاتِ کشور ریشه‌ای فرهنگی دارد و توجه به مسائل فرهنگی و تربیتی هم باید در برنامه‌های اولویت دار بنیاد علوی در مناطق محروم قرار گیرد.
سجادِ مردانه، مدیرِ پهنه شمالغربِ بنیاد علوی هم در این دیدار گفت: امسال برای ایجاد اشتغال پایدار و حمایت از مشاغل خرد و خانگی، ۱۲۰ میلیارد تومان تسهیلاتِ اشتغالزایی برای متقاضیان در مناطق هدفِ استان پرداخت می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار