مشارکت بنیاد علوی در ساخت ۵۰ کیلومتر راه روستایی در جنوب استان اردبیل

اردبیل(پانا) - دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان‌های خلخال و کوثر از مشارکت بنیاد علوی در ساخت و تکمیل ۵۰ کیلومتر راه روستایی در این شهرستان‌ها خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۱۶۶۵۹
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت بنیاد علوی در ساخت ۵۰ کیلومتر راه روستایی در جنوب استان اردبیل

لیلا شعبان علیزاده، دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان‌های خلخال و کوثر با تشریح برنامه‌ها و اقدامات بنیاد علوی در محرومیت‌زدایی از جنوب استان اظهار کرد: ساخت و ترمیم راه‌های روستایی به عنوان یکی از مطالبات مردم مناطق محروم و روستایی مورد توجه بنیاد علوی بوده است که در این راستا بنیاد در ساخت و تکمیل ۵۰ کیلومتر راه روستایی در این منطقه مشارکت کرد.

وی همچنین از مشارکت بنیاد علوی در تامین ۱۶۷ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی خبر داد و گفت: در راستا ۱۴۷ واحد مسکونی در شهرستان خلخال و ۱۱ واحد در شهرستان کوثر با مشارکت بنیاد در دست ساخت است.

دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان‌های خلخال و کوثر بنیاد علوی افزود: همچنین تامین ۱۵ واحد مسکن برای خانواده‌های پرمعلول خلخال و ۱۱ واحد در شهرستان کوثر برنامه‌ریزی شده بود که از این تعداد ۱۱ واحد در خلخال و چهار واحد در کوثر تکمیل و تحویل مددجویان شده است.

شعبان علیزاده ادامه داد: علاوه بر این بنیاد علوی در ساخت ۲۸۷ واحد مسکونی برای خانواده‌های غیرتحت پوشش هم مشارکت دارد که از این تعداد ۱۶۷ واحد در شهرستان خلخال و ۱۲۰ واحد در شهرستان کوثر در دست اجراست.

وی مشارکت در ساخت و تکمیل ۲۰ کلاس درس و تکمیل و تجهیز۶ باب سالن ورزشی در شهرستانهای خلخال و کوثر را از دیگر اقدامات بنیاد علوی در این ۲ شهرستان ذکر کرد.

دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان‌های خلخال و کوثر، ساخت و تکمیل سه باب خانه عالم، مساعدت برای آبرسانی به ۱۰ روستا، مساعدت برای اجرای چهار طرح هادی روستایی و تکمیل استخر آب کشاورزی روستای بفراجرد خلخال را از دیگر پروژه‌های عمرانی بنیاد علوی در جنوب استان اردبیل ذکر کرد.

شعبان علیزاده گفت: همچنین در راستای تجهیز مساجد مناطق محروم ۱۲ باب مسجد با فرش سجاده‌ای اهدایی بنیاد علوی در شهرستان‌های خلخال و کوثر مفروش شد.

دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان‌های خلخال و کوثر ادامه داد: تاکنون با حمایت بنیاد علوی و مشارکت گروه‌های مردمی و جهادی هشت هزار بسته معیشتی و لبنیاتی در بین محرومان و خانواده‌های زیرپوشش نهادهای حمایتی توزیع شده است.

شعبان علیزاده بیان کرد: در قالب برنامه‌های فرهنگی و زیارتی۱۳۴ نفر زیارت اولی به کربلای معلی و ۲۵۰ نفر زیارت اولی به مشهد مقدس اعزام شده اند که اولویت در اعزام‌ها با نوجوانان و جوانان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این با هدف حمایت از دانش‌آموزان نیازمند یک هزار و ۲۵۰ بسته نوشت‌افزار با حمایت بنیاد علوی و مشارکت گروه‌های جهادی و مردمی در شهرستان‌های خلخال و کوثر تهیه و توزیع شده است.

دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان‌های خلخال و کوثر گفت: در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تاکنون ۴۰۰ قواره چادر با محوریت برنامه‌های فرهنگی در بین جوانان و نوجوانان توزیع شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار