امام جمعه موقت سمنان:

جمهوری اسلامی ایران، شانی از نباءعظیم و ولایت علوی است

سمنان (پانا) - امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران، شانی از نباءعظیم و حکومت و ولایت امیرالمومنین(ع) است که با تکیه بر علم و علم پرورری فراگیر شده است، گفت حکومتی که بتواند با مبانی ولایت امیرالمومنین(ع) در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در دنیا مطرح شود، بی شک در مقابل خود، دشمنانی برای براندازی خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۳۲۳۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد
جمهوری اسلامی ایران، شانی از نباءعظیم و ولایت علوی است

حجت الاسلام محمدعلی قدس پور، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، با تاکید بر ضرورت افزایش آگاهی و بصیرت در جامعه خاطرنشان کرد: فوت خانم مهسا امینی و خبر‌های نادرست و حاشیه‌ای که در ابتدا توسط رسانه‌های بیگانه انتشار یافت، زمینه‌ساز ناآرامی‌ها شد که باید همه قشر‌های جامعه به ویژه علما، اساتید دانشگاه‌ها، دانشجویان، هنرمندان و ورزشکاران در این خصوص عالمانه و آگاهانه جلوی هرگونه تچفرقه را بگیرند.

وی با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی گفت: کتاب و کتابخوان در مظلومیت قرار دارد و بسیاری از اتفاق‌های کنونی، نتیجه جهل و کتاب نخواندن است، از این رو باید سرانه کتابخوانی افرایش یابد.

امام جمعه موقت سمنان افزود: بر پایه قانون، باید نیم‌درصد از درآمد شهرداری‌ها صرف کتاب و تحقق آن پیگیری شود، مردم سمنان اهل کتاب هستند و لازم است مسئولان و نهاد‌های بازرسی و نظارتی به صورت قوی‌تر پیگیری کنند که این بودجه تحقق یابد.

حجت‌الاسلام قدس‌پور با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله عباسعلی اختری گفت: این عالم، سال‌ها نمایندگی ولی فقیه در استان را برعهده داشت که رهبر معظم انقلاب در مورد وی از تعابیر برجسته‌ای استفاده کردند که برخی از آنان تنها برای سه نفر به کار رفته است.

موفقیت کشور در ساخت تلسکوپ پیشرفته بین المللی و افزایش توان و قدرت علمی ایران و قدردانی از نیرو‌های انتظامی در برقراری امنیت از دیگر محور‌های نماز جمعه سمنان بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار