قدردانی سرپرست سازمان دانش‌آموزی استان همدان از حضور دانش‌آموزان در راهپیمایی 13 آبان

همدان (پانا) - سرپرست سازمان دانش‌آموزی استان همدان در پیامی از حضور گسترده فرهنگیان، دانش‌آموزان در مراسم 13 آبان قدردانی کرد.

کد مطلب: ۱۳۲۱۵۴۱
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی سرپرست سازمان دانش‌آموزی استان همدان از حضور دانش‌آموزان در راهپیمایی 13 آبان

متن پیام میلاد مرادی به این شرح است.

وحدت، مقاومت و اراده ملت رمز پیروزی در برابر آمریکاست . مقام معظم رهبری انقلاب

«حضور باشکوه فرهنگیان و دانش آموزان ولایتمدار و همیشه در صحنه، در راهپیمایی 13 آبان، نشان از زمان شناسی، اقتدار و بصیرت مردم شریف استان همدان که در تمامی صحنه های انقلاب اسلامی نقش آفرینی کرده‌اند داشته و نشانگر تجدید پیمانی مجدد با ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی دارد.

بی‌شک فرهنگیان آگاه و دانش آموزان انقلابی در راهپیمایی آبان انزجار خود را نسبت به استکبار جهانی و عوامل دست نشانده آنان نشان داده و ضمن حفظ وحدت، اتحاد، وفاق و یکپارچگی ملی در راستای ولایت مداری با توجه به منویات مقام معظم رهبری، نسبت به ناکامی اهداف شیطانی دشمنان انقلاب اقدام نمودند و به فضل الهی بار دیگر با خلق حماسه ای بزرگ، افتخار دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت نموده و لرزه بر اندام استکبار جهانی انداختند.

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز بزرگ، از حضور گسترده و پرشور فرهنگیان و دانش آموزان استان همدان در راهپیمایی باشکوه 13 آبان ، نهایت تقدیر و تشکر خود را اعلام کرده و از درگاه خداوند منان اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسئلت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار