آغاز به کار ۲ خانه بهداشت کارگری در شیراز، همزمان با هفته دولت ۱۴۰۱

شیراز ( پانا ) - سرپرست مرکز بهداشت شهدای انقلاب شیراز، در آیین بهره‌برداری از دو خانه بهداشت کارگری، بر تکمیل و تجهیز این مراکز سلامت کارگری، در دیگر واحدهای صنعتی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۶۵۰۶
لینک کوتاه کپی شد
آغاز به کار ۲ خانه بهداشت کارگری در شیراز، همزمان با هفته دولت ۱۴۰۱

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت شهدای انقلاب شیراز، «کمال فخرپور» در آیین آغاز به کار دو خانه بهداشت کارگری در شهرک صنعتی شیراز، گفت: در راستای نگهداری از نیروی انسانی و حفظ سلامتی کارگران، ارائه خدمات بهداشتی به وسیله آموزش، ارتقاء دانش و ایجاد رفتارهای بهداشتی مناسب، سالم‌سازی محیط کار و پیشگیری از بیماری‌های ناشی از کار، از مهم‌ترین اهداف ایجاد خانه‌های بهداشت کارگری است.

او افزود: رشد و شکوفایی اقتصاد جامعه به نیروی ماهر و سالم کار بستگی دارد و این امر زمانی میسر می‌شود که خدمات بهداشتی و امکانات مورد نیاز کارگاهی برای شاغلان، در بالاترین سطح ممکن تامین و ارائه شود.

فخرپور ادامه داد: تمرکز بر ایجاد خانه‌های بهداشت کارگری در کارگاه‌های شامل ۲۰ تا ۵۰ نفر شاغل، تقویت نگاه حمایتی دستگاه‌های دولتی از کارفرمایان سلامت محور و توجه به ساختار سلامت و ایمنی در مجموعه‌ها و تقویت زیر ساخت‌های مربوطه، از جمله برنامه‌های واحد بهداشت حرفه‌ای در پیشبرد اهداف بهداشت شغلی و ایمنی کار در واحدهای صنعتی و کارگاهی محسوب می‌شود.

در آیین بهره‌برداری از مراکز بهداشت کارگری، مسئول واحد بهداشت حرفه‌ای مرکز بهداشت شهدای انقلاب، رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رییس اداره طب کار و رییس اداره امور اجتماعی شیراز نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار