رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان:

دانش‌آموزان باید شخصیت‌های اثرگذار و ماندگار برای حل مسائل کشور باشند

تهران (پانا) - رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان از دانش‌آموزان خواست شخصیت‌های اثرگذار و ماندگار برای حل مسائل کشور باشند.

کد مطلب: ۱۳۰۶۳۰۰
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان باید شخصیت‌های اثرگذار و ماندگار برای حل مسائل کشور باشند

الهام یاوری در مراسم افتتاحیه اولین جشنواره المپیاد ورزشی مدارس استعدادهای درخشان در بخش پسران، اظهار کرد: فعالیت‌های روزمره ما به تدریج تصویر فردی را می‌سازد که آینده ما است و هویتی که ریشه در ارزش‌های فردی و اجتماعی دارد محصول این فعالیت‌های روزانه خواهد بود.

وی ادامه داد: افراد بعد از آنکه پازل تصویرشان کامل شد می‌توانند تصویری از یک آدم خودخواه، ظاهربین و سطحی بسازند که همه هدف و انگیزه او رسیدن به مسائل دنیا است؛ یا اینکه حاصل این پازل می‌تواند شخصیتی اثرگذار و ماندگار باشد که مسائل کشور را حل می‌کند.

رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان ادامه داد: البته بیش از آنکه کشور به چنین افرادی نیاز داشته باشد، این خصیصه برای افراد مهم است تا به پرمعنا شدن زندگی آنها کمک کند؛ بُعد مهم دیگر داشتن عقل سالم در بدن سالم و عقل سلیم است که می‌تواند کمک کند تا جهان خلقت را تحت تاثیر قرار دهیم.

یاوری گفت: تمام جوانان کشور می‌توانند با توجه به سه خصیصه تحصیل، تهذیب و ورزش از خود آدم‌های با ریشه، اصیل و اثرگذار بسازند؛ آدم‌هایی که آینده مرهون آنها است.

وی با یادآوری شعار همیشگی برای اعضای خانواده سمپاد تصریح کرد: همواره این شعار "هر نیاز کشور؛ یک سمپادی آماده اثرگذاری" را دنبال می‌کنیم و امیدوارم تمام دانش‌آموزان سمپاد آینده درخشانی را رقم بزنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار