معاون برنامه‌ریزی و مدیریت مدارس سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان مطرح کرد؛

احیای المپیاد ورزشی سمپاد پس از سکون 13 ساله

تهران (پانا) - معاون برنامه‌ریزی و مدیریت مدارس سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان، دانش آموزان سمپاد را افرادی دانست که به دنبال اثرگذاری مثبت در جامعه هستند.

کد مطلب: ۱۳۰۶۳۰۲
لینک کوتاه کپی شد
احیای المپیاد ورزشی سمپاد پس از سکون 13 ساله

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، فرهاد فتحی‌نژاد در مراسم افتتاحیه اولین جشنواره المپیاد ورزشی مدارس استعدادهای درخشان با اشاره به اینکه المپیاد ورزشی این مدارس از سال ٨٠ تا ٨٧، طی هفت دوره برگزار شده بود، اظهار کرد: پس از تحولات یکی دوسال اخیر در سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، امروز بالاخره بعد از یک سکون ١٣ ساله، بار دیگر این رقابت‌ها احیا شد و پس از طی مراحل مختلف مدرسه ای و قطبی به این مرحله از اجرای کشوری رسید.

وی در ادامه با بیان اینکه کار دانش‌آموز سمپادی صرفا ارتقا در مدارج علمی و برتری در ساحت‌های علمی نیست، با برشمردن ١٠ خصیصه به عنوان ملاک‌های یک سمپادی اصیل گفت: دانش‌آموزان سمپاد حتما با اخلاق و همواره سپاسگزار خداوند هستند.

فتحی‌نژاد افزود: آنان خودانگیخته بوده و تک‌بعدی نیستند، غرور و برتری کاذب ندارند و متواضع هستند و در همه حال صادق و صریح هستند؛ بچه‌های اصیل سمپاد رقابت و رفاقت را در کنار همدیگر دارند.

معاون برنامه‌ریزی و مدیریت مدارس سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان ادامه داد: بچه‌های سمپادی همواره خود را متعلق به این خانواده می‌دانند و ذهن آنان به دنبال و درگیر مسائل سطحی نیست. آنها در برابر معلمان، مدیران و والدین شکرگزار و برای جامعه، مدرسه و خانواده مفید هستند. دانش آموزان واقعی، بعد از هر بار شکست مصمم‌تر و استوارتر می‌شوند.

فتحی‌نژاد با اشاره به اینکه سمپادی بودن یک افتخار است، گفت: برتری واقعی دارا بودن فضیلت‌های اخلاقی، پشتکار و ادب است.

در پایان این مراسم، رژه دانش‌آموزان سمپادی با حضور مسئولان و مدیران برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار