فرماندار کاشمر؛

اعضای مجلس دانش‌آموزی پلی میان دانش‌آموزان و مسئولین

کاشمر (پانا) - فرماندار کاشمر ضمن تبریک هفته دولت گفت مجلس دانش‌آموزی پلی میان دانش‌آموزان و مسئولین هستند.

کد مطلب: ۱۳۰۴۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد
اعضای مجلس دانش‌آموزی پلی میان دانش‌آموزان و مسئولین

امیر دایی صراف فرماندار شهرستان کاشمر در نشست با هیات رئیسه مجلس دانش آموزی کاشمر ضمن عرض تبریک هفته دولت اظهار داشت : مجلس دانش آموزی کاشمر عصاره دانش آموزان کاشمری است که اعضای این مجلس دارای ویژگی های برجسته ای هستند و این موضوع ایجاب می‌کند که این اعضا وظایف خود را به درستی و با دقت انجام دهند.

وی ادامه داد: اعضای مجلس پلی میان دانش آموزان و مسئولین شهرستان باشند و ماهیانه گزارشی از شرایط موجود دانش آموزان را ارائه دهند و امید است هر فصل نشستی با حضور هیات رئیسه مجلس دانش آموزی کاشمر، فرماندار و روئسای ادارت تخصصی برگزار شود.
همچنین صراف بیان کرد: اعضای مجلس دانش آموزی کاشمر می‌توانند در سال یکبار در مجموعه شورای اداری حاضر و به مدت ده دقیقه گزارش کار امور و ایده ها و پیشنهادات خود را در بین روئسای ادارات شهرستان کاشمر بیان کنند. اعضای هیات رئیسه مجلس دانش آموزی کاشمر به عنوان عضوی از هیات اندیشه ورز دانش آموزی فرماندار خواهند بود. اولین جلسه هیات اندیشه ورز دانش آموزی در هفته آینده برگزار خواهد شد. فعالیت هیات اندیشه ورز بیان مسئله و رفع مشکلات، سیاست گذاری و نظارت بر امور مربوط با دانش آموزان در سطح شهرستان خواهد بود.

خبرنگار دانش آموز: کیمیا جعفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار