مدیر آموزش و پرورش کاشمر:

مجلس دانش‌آموزی در کاشمر از موفق‌ترین مجلس‌ها در کشور است

کاشمر (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش کاشمر گفت نماینده‌های دانش‌آموزی در سطح کشور فعالیت‌های خیلی خوب و گسترده‌ای داشته‌اند و همه شما عزیزان که عضو این مجلس هستید نگاه مثبتی را باید به مجلس دانش‌آموزی داشته باشید.

کد مطلب: ۱۲۹۵۹۴۳
لینک کوتاه کپی شد
مجلس دانش‌آموزی در کاشمر از موفق‌ترین مجلس‌ها در کشور است

سعید تاج محمدی در اجلاسیه مجلس شورای دانش آموزی گفت: اعضای مجلس شورای دانش آموزی اگر خودشان را جدی نگیرند ما هم آنها را جدی نخواهیم گرفت و به تبع آن جامعه هم کارشان را جدی نمی‌گیرد . مهم این است که شما خودتان را جدی بگیرید و این در حالی است که شما امروز در جایگاه مهمی قرار گرفته اید و قدر این جایگاه را باید بدانید، مجلس دانش آموزی جای کمی نیست.

وی با اشاره به آینده دانش آموزان بیان کرد: خواهشی که از شما دارم این است که همین الان در همین جایگاهی که هستید اهداف و آرزوهای بلندی داشته باشید. نگاه، فکر و ایده های شما باید در سطح کل دنیا باشد اما عمل تان مربوط به منطقه خودتان باشد.

تاج محمدی ادامه داد: انتظاری که از مجلس شورای دانش آموزی داریم این است که به شدت خودتان را قوی کنید. کشور قوی از مسیر مدرسه ای قوی می آید. اگر الان روی قوی کردن خودتان وقت بگذارید، ادامه مسیر زندگی برایتان بسیار لذت بخش خواهد بود.

وی در آخر بیان کرد: خودتان را جدی بگیرید و از قوی کردن خودتان غافل نشوید تا بتوانیم پروژه های خیلی بزرگ و حتی بین المللی در کاشمر با کمک شما داشته باشیم.

دانش آموز خبرنگار: صبا اعمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار