معاون فعالیت‌های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی کشور

زیارت گلستان شهدا در برنامه‌های تربیتی اردوهای قطبی سازمان دانش‌آموزی قرار می‌گیرد

اصفهان(پانا) - معاون فعالیت‌های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی کشور عنوان کرد زیارت گلستان شهدا در برنامه‌های تربیتی اردوهای قطبی و ملی قرار می‌گیرد.

کد مطلب: ۱۳۰۴۰۱۴
لینک کوتاه کپی شد
زیارت گلستان شهدا در برنامه‌های تربیتی اردوهای قطبی سازمان دانش‌آموزی قرار می‌گیرد

رحمت‌اله رضایی، معاون فعالیت‌های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی صبح امروز در افتتاحیۀ اردوی قطبی دانش‌آموزان در اصفهان با بیان اینکه دانش‌آموزان با عضویت در سازمان دانش‌آموزی، مهارت‌های زندگی و تربیتی را فرا می‌گیرند، افزود: بخشی از این مهارت‌ها در حوزۀ تربیتی و بخشی دیگر هم به صورت عملی است.بسیار خرسندیم که اردوهای سازمان دانش‌آموزی با سبک نوین تربیتی به صورت قطبی در کشور برگزار می‌شود.
رضایی اذعان داشت: سازمان دانش‌آموزی، 8 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌است؛ آرزوی همکاران من که در کسوت معلمی و مربی‌گری هستند، این است تا به مقام شهادت نائل آیند.
رضایی ادامه داد: امروز در اردوگاه «شهید بهشتی» اصفهان، میزبان اعضایی از سراسر کشور هستیم، میزبانی شما را شهری به عهده دارد که 23 هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌است؛ رفتن به گلستان شهداء اصفهان حتما در برنامه‌های این اردو قرار می‌گیرد.
وی با بیان اینکه اردوهای تربیتی، تمرین تاب‌آوردی در شرایط سخت است، اضافه کرد: اولین درس اردوهای تربیتی، این است که شما را برای زندگی در شرایط خاصی آماده‌کند، یعنی اگر سیل، زلزله یا دیگر حوادث غیرمترقبۀ طبیعی اتفاق افتاد و شما دچار آوارگی مقطعی شدید، بتوانید چند روز را در شرایط سختِ زندگیِ در چادر و با امکانات کم بگذرانید.
رضایی در خصوص مفاد آموزشی در اردوهای تربیتی اظهار کرد: در این اردوها، آموزش‌های امداد و نجات، اسکان، چادرزنی و ... را فرا می‌گیرید، هر یک از این مهارت‌ها در زندگی شما مفید خواهند بود.
وی گفت: نمازجماعت، مراسم فرهنگی، فرصت‌های گرانبهایی هستند که با شرکت در این اردو، دانش‌آموزان با این فضای معنوی بیشتر عجین می‌شوند.

رضایی ادامه داد: یکی از مهمترین برنامه هایی که در این دوره برگزار می شود محفل انس با قرآن و نشست جهاد تبین با موضوع چیستی و چرایی دفاع مقدس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار