ریس اداره فرهنگی هنری و فضاهای پرورشی شهر تهران خبر داد:

کسب ۱۵۰ رتبه کشوری در چهلمین جشنواره فرهنگی، هنری «فردا»

تهران (پانا) - دانش‌آموزان شهر تهران، در مرحله کشوری  چهلمین دوره جشنواره فرهنگی هنری و سومین جشنواره کانون‌ها، موفق به کسب 150 رتبه انفرادی و 10 رتبه همگانی  شدند. 

کد مطلب: ۱۳۰۳۹۷۶
لینک کوتاه کپی شد
کسب ۱۵۰ رتبه کشوری در چهلمین جشنواره فرهنگی، هنری «فردا»

محمود عباس زاده؛ ریس اداره فرهنگی هنری و فضاهای پرورشی شهر تهران با اعلام این خبر گفت: فرآیند برگزاری چهلمین دوره جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان سراسر کشور با عنوان «فردا» از آبان سال تحصیلی گذشته آغاز شد که در مرحله مدرسه، بیش از 380 هزار دانش آموز در این رویداد بزرگ فرهنگی و در 83 رشته هنری و ادبی با هم به رقابت پرداختند.

وی در ادامه افزود: این جشنواره در رشته های هنرهای آوایی، هنرهای نمایشی، هنرهای دستی و تجسمی، آفرینش های ادبی و رسانه و فضای مجازی در چهار مرحله آموزشگاهی، منطقه ای، استانی و کشوری برگزار شد.

عباس زاده تصریح کرد: این جشنواره به‌‌ عنوان یکی از پرطرفدارترین جشنواره‌های دانش آموزی، همه ساله با هدف کشف استعدادهای فرهنگی و هنری با حضور پرشور دانش آموزان سراسر کشور برگزار می شود.

رئیس اداره فرهنگی، هنری و فضاهای پرورشی شهر تهران ادامه داد: در سال تحصیلی جاری بیش از 9 هزار و 500 اثر به دبیرخانه استانی این جشنواره در اداره‌ کل آموزش و پرورش شهر تهران واصل شد که پس از داوری آثار ، بیش از 1900 نفر به عنوان برگزیدگان مرحله استانی حائز رتبه شدند.

عباس زاده گفت: دانش آموزان شهر تهران در مرحله کشوری این مسابقات، موفق به کسب 53 رتبه اول، 33 رتبه دوم، 35 رتبه سوم و 29 رتبه برگزیده شدند و در بخش مسابقات همگانی 8 مدرسه در نقاشی همگانی و 2 مدرسه در سرود همگانی حائز رتبه کشوری شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار