معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان:

کسب دو رتبه اول کشوری دانش‌آموزان هرمزگانی

هرمزگان(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان از کسب دو رتبه اول کشوری دانش‌آموزان هرمزگانی در مرحله نهایی چهلمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۳۴۸۰
لینک کوتاه کپی شد
کسب دو رتبه اول کشوری دانش‌آموزان هرمزگانی

محمود غیبی با اعلام این خبر افزود: مرحله نهایی چهلمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز در رشته های پژوهشی ویژه دانش آموزان دختر سراسر کشور در تاریخ ۳۰ مرداد ماه در خراسان رضوی به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی برگزار شد.

وی همچنین از افتخار آفرینی تعداد ۵ نفر از دانش آموزان دختر استان هرمزگان خبر داد که در مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات کشوری برگزیده شده و به مرحله نهایی این مسابقات که در استان خراسان رضوی برگزار شد، راه یافتند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در ادامه با ابراز خرسندی عنوان کرد: افتخار آفرینان استان هرمزگان ،دو نفر از دانش آموزان به نام های مهدیه دهقان نژاد پایه دوازدهم از رودان در رشته احکام و فاطمه عیدزاده پایه دهم از میناب بوده که در این رقابت ها موفق به کسب رتبه اول کشوری در رشته مذکور شدند.

غیبی همچنین یادآور شد: اختتامیه این دوره از مسابقات با حضور مسئولین کشوری و استان میزبان امروز ۳۱ مرداد ماه در مشهد مقدس برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار