در مرحله استانی

چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز هرمزگان آغاز شد

هرمزگان(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از آغاز چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز مرحله استانی هرمزگان با مشارکت دو هزار نفر در 16رشته آوائی و پژوهشی در بندرعباس آغاز شد.

کد مطلب: ۱۳۶۸۷۷۴
لینک کوتاه کپی شد
چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز هرمزگان آغاز شد

محمد قویدل در حاشیه بازدید از روند برگزاری مسابقات قرآن و عترت مرحله استانی در مدرسه شاهد فاطمه نیک ناجیه دو بندرعباس گفت: تعداد دو هزار دانش آموز و سرپرست در چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز استان هرمزگان مشارکت دارند که طی یک روز در ناحیه یک و دو بندرعباس برگزار می شود.

وی افزود: یک هزار دانش آموز پسر و یک هزار دانش آموز دختر به همراه سرپرستان خود از 23 منطقه آموزشی استان هرمزگان در 10 رشته آوائی و 6 رشته پژوهشی مسابقات قرآن و عترت شرکت کرده اند.

به گفته قویدل، دانش آموزان در رشته های قرائت قرآن کریم، تحقیق، حفظ، اذان، مداحی، تفسیر، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام، انشای نماز و گفتمان مهدوی با هم به رقابت می پردزاند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان خاطرنشان کرد: در بخش خواهران بخش‌های مداحی و اذان ندارند و دو رشته دعاخوانی وفرشته های آوایی برای اولین بار در سال جدید به مسابقات قرآن ، عترت و نماز آنها اضافه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار