معاون پرورشی هرمزگان خبر داد:

میناب، میزبان مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان هرمزگان

مسابقات مرحله کشوری از یک خردادماه آغاز می‌شود

هرمزگان (پانا) - معاون پرورشی، فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی هرمزگان گفت هشتمین دوره مسابقات قرآن و عترت و نماز مرحله استانی فرهنگیان به میزبانی شهرستان میناب در 21 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۶۸۷۷۷
لینک کوتاه کپی شد
میناب، میزبان مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان هرمزگان

محمود غیبی در حاشیه برگزاری هشتم مسابقات قرآن و عترت و نماز دانش آموزان سراسر استان هرمزگان گفت: مسابقات چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان برتر مقاطع متوسطه دوره اول و دوم شهرستان‌های 23 گانه استان هرمزگان با حضور قریب به دو هزار دانش آموز دختر و پسر هرمزگانی در ناحیه یک و دو بندرعباس از امروز 14 اریبهشت ماه برگزار شده است.

وی افزود: مرحله استانی هشتمین دوره مسابقات قرآن و عترت و نماز مرحله استانی فرهنگیان نیز به میزانی شهرستان میناب در 21 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

به گفته غیبی، نفرات برتر رشته های قرآن و عترت و نماز فرهنگیان در اوایل خردادماه سال جاری عازم مرحله کشوری خواهند شد و دانش آموزان برتر مرحله استانی نیز در تیرماه به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

معاون پرورشی، فرهنگی و آسیب های اجتماعی هرمزگان اضافه کرد: به همه دانش آموزان شرکت کننده در چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن و عترت و نماز، لوح تقدیر به همراه تندیس مسابقات اعطا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار