معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان:

حضور ۱۹ دانش‌آموز هرمزگانی در مرحله نهائی مسابقات قرآن و عترت کشوری

هرمزگان(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان گفت ۷۴ دانش‌آموز هرمزگانی با کسب امتیازات لازم به مرحله کشوری مسابقات قرآن و عترت راه پیدا کردند و از این جمع، ۱۹ نفر راهی مرحله نهائی شدند.

کد مطلب: ۱۲۰۴۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد
حضور ۱۹ دانش‌آموز هرمزگانی در مرحله نهائی مسابقات قرآن و عترت کشوری

احمد مهرانی اظهار کرد: سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز در دو بخش رشته های آوایی(قرائت ترتیل-قرائت تحقیق-حفظ عمومی- حفظ ۵ جزء- حفظ ۱۰ جزء حفظ ۲۰ جزء- حفظ کل- اذان و مداحی ) و رشته های پژوهشی(تفسیر قرآن کریم-نهج البلاغه- صحیفه سجادیه-احکام-انشای نماز) به میزبانی دو استان خراسان رضوی و سمنان برگزار شد.
وی افزود: در رشته های آوایی تعداد ۲۵ پسر و ۱۹ دختر از استان هرمزگان به مرحله کشوری راه پیدا کردند که ۷ نفر از پسران و ۷ نفر از دانش آموزان دختر با کسب امتیازات لازم، راهی مرحله نهائی مسابقات قرآن و عترت کشوری شدند.
به گفته مهرانی، در رشته های پژوهشی نیز ۱۵ دانش آموز پسر و ۱۵ دختر هرمزگانی به مرحله کشوری راه پیدا کردند که از این تعداد، ۶ دانش آموز دختر و پسر برگزیده شدند و به مرحله نهایی راه یافتند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان ادامه داد: رشته های آوایی به میزبانی خراسان رضوی از تاریخ ۲۶ تیر لغایت ۳۱ تیرماه بصورت مجازی و آنلاین برگزار شد و رشته های پژوهشی نیز به میزبانی استان سمنان از تاریخ ۲ مرداد بصورت مجازی و آنلاین برگزار شد.

مهرانی خاطرنشان کرد: دو نفر از دانش آموزان رشته های آوایی نیز به مرحله آراء مردمی راه پیدا کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار