سردار رحیمی اعلام کرد؛

رصد انبارهای اطراف تهران توسط پلیس؛ 55 دلال ارزی از ابتدای امسال تاکنون دستگیر شدند

تهران (پانا) - رئیس پلیس پایتخت کشفیات جدید پلیس امنیت اقتصادی را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۳۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد
رصد انبارهای اطراف تهران توسط پلیس؛ 55 دلال ارزی از ابتدای امسال تاکنون دستگیر شدند

سردار حسین رحیمی در جمع خبرنگاران در پلیس امنیت اقتصادی بیان کرد: در اطراف تهران هزاران انبار بزرگ وجود دارد که توسط پلیس رصد و کنترل می‌شوند. در پایش انبارها در ۷۲ ساعت گذشته با تشکیل ۱۴۰ تیم پلیسی و بهره‌گیری از ۴۲۰ نفر از همکاران از ۳۵۲ اموال و اماکن بازدید به عمل آمد.

وی افزود: در این بازدیدها مقادیر قابل توجهی کالا به ارزش تقریبی 2 میلیون و 621 هزار قلم کالای قاچاق کشف و در این زمینه ۴۶ نفر دستگیر شد.

رئیس پلیس تهران با اشاره به اینکه ارزش کالای کشف شده بیش از 2 هزار میلیارد تومان است، گفت: از این انبارها یک انبار لوازم یدکی خودرو بود که بیش از ۲۰۰ هزار قلم لوازم یدکی خودرو احتکار شده بود، کشف شد.

وی با اشاره به کشف یک انبار روغن خاطرنشان کرد: از این انبار حدود ۳۱۷ هزار لیتر روغن موتور که به صورت قاچاق نگهداری می‌شد، کشف شد.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه از یک انبار دیگر ۶۴ هزار حلقه لاستیک و بیش از ۴۶ هزار رینگ کشف شد، گفت: پلیس به صورت ویژه انبارهای موجود در پایتخت را رصد و کنترل می‌کند.

سردار رحیمی با اشاره به دستگیری فردی که با سوءاستفاده از افراد کم بضاعت به صورت سازمان یافته اقدام به ثبت بیش از ۵۰ شرکت کرده بود، گفت: در بررسی ۴ شرکت از شرکت‌های این فرد مشخص شد که این فرد بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان فرار مالیاتی داشته است.

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون ۱۳ مرحله طرح مقابله با دلالان ارزی توسط پلیس امنیت اقتصادی اجرا شده است، گفت: تاکنون در این زمینه ۵۵ نفر دستگیر و بیش از ۲۸ هزار میلیارد تومان ارز از آنان کشف شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار