کشف 50 میلیارد ریال انواع چمدان قاچاق در تهران

تهران (پانا) - رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف 1200 عدد انواع چمدان خارجی خبر داد و گفت کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از 50 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۳۰۰۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد
کشف 50  میلیارد ریال انواع چمدان قاچاق در تهران

سرهنگ کارآگاه هدایت بهرامی در این‌باره توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف انبار دپوی کالای قاچاق در محدوده خیابان میرداماد شدند. طی بازرسی‌های اولیه مشاهده شد کالاها با اسناد گمرکی ارائه شده همخوانی نداشته ودر سامانه جامع تجارت ثبت نشده و فاقد اسناد و مدارک مثبته گمرکی هستند.

این مقام انتظامی افزود: کالاهای کشف شده شامل 1200 عدد چمدان خارجی بوده که محل پلمپ، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 50 میلیارد اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: قاچاق کالای دارای مشابه با کیفیت داخلی به چرخه اشتغال و تولید داخلی آسیب می‌رساند لذا مبارزه با آن از اهم وظایف این پلیس است و از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق یا احتکار کالا با این پلیس به شماره‌های 02166747343 یا 09999871392 تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار