کشف 150 میلیارد ریال فرآورده‌های نفتی قاچاق در جنوب تهران

تهران (پانا) - رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 317 هزار لیتر روغن موتور و گیربکس قاچاق خبر داد و گفت کارشناسان ارزش کشفیات را بیش از 150 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۳۰۴۸۴۴
لینک کوتاه کپی شد
کشف 150 میلیارد ریال فرآورده‌های نفتی قاچاق در جنوب تهران

سرهنگ کارآگاه هدایت بهرامی در این‌باره توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی ماموران این پلیس موفق به کشف انبار سوخت در محدوده شهر ری شدند.

وی افزود: در راستای برخورد و جمع‌آوری انبارها و کارگاه‌های تغلیظ غیر مجاز سوخت در محدوده شورآباد شهر ری انبار غیرمجاز شناسائی و طی بازرسی‌های اولیه مشاهده شد مقادیری روغن موتور و گیربکس در بشکه‌های ۲۲۰ لیتری در محل موجود هستند.

این مقام انتظامی افزود: کالاهای کشف شده شامل بیش از 317 هزار لیتر روغن موتور و گیربکس قاچاق بوده که پرونده‌ای درخصوص تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 150 میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: با توجه به اینکه مبارزه با قاچاق کالا از اهم وظایف این پلیس است از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق یا احتکارکالا با این پلیس به شماره‌های 02166747343 یا 09999871392 تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار