تحقق صد درصدی مصوبات سفر استانی رئیس جمهور در حوزه صنعت

اردبیل(پانا) - رئیس سازمان صمت اردبیل از تحقق صد درصدی مصوبات سفر استانی رئیس جمهور در حوزه صنعت در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۲۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد
تحقق صد درصدی مصوبات سفر استانی رئیس جمهور در حوزه صنعت

رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل با اعلام این خبر گفت: اولین مصوبه مربوط به موضوع تکمیل اکتشاف حوزه معدنی قزل‌اوزن بود که با پیگیری‌های انجام شده به همراه استاندار اردبیل و معاون معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت، مراحل کار انجام شده و تا پایان سال تخمین ذخیره انجام می‌شود.

وی افزود: پیمانکار در محل اجرای پروژه مستقر شده و آخرین مراحل تخمین ذخیره برای اکتشاف در حال انجام است و امیدواریم مواد ارزشمند مس، طلا و مولیبدن از این حوزه معدنی برداشت شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان دومین مصوبه سفر رئیس جمهور را تأمین پرداخت مبلغ سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای واحد‌های صنعتی و تولیدی اعلام کرد و گفت: مقرر بود برای ۴۵ واحد صنعتی و تولیدی سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شود که مراحل پرداخت این تسهیلات آغاز شده است.

صادقی ادامه داد: تاکنون یک‌هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از این منابع برای واحد‌های صنعتی و تولیدی استان پرداخت شده و همچنان روند پرداخت تسهیلات با همکاری ۶ بانک عامل ادامه دارد.

وی به سومین مصوبه سفر رئیس جمهور در حوزه صنعت، معدن و تجارت اشاره کرد و گفت: در این بند تسریع در سرمایه‌گذاری شرکت شستا در گرمی مورد توجه بود که ما جواز تأسیس را صادر کرده و زمین اجرای پروژه را نیز مشخص کردیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار