اعتبار مصوب سفر رئیس جمهور برای راه آهن و تصفیه خانه اردبیل پرداخت می‌شود

اردبیل (پانا)- استاندار اردبیل خبر داد اقدامات اجرایی لازم برای پرداخت ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب سفر رئیس جمهور به راه آهن اردبیل انجام شده است.

کد مطلب: ۱۱۳۲۶۵۲
لینک کوتاه کپی شد
اعتبار مصوب سفر رئیس جمهور برای راه آهن و تصفیه خانه اردبیل پرداخت می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل گفت: با توجه به اینکه پرداخت ۴۰۰ میلیارد تومان مصوب سفر رئیس جمهور از محل بانک ملی می‌بایستی مراحل قانونی را از بانک مرکزی طی می‌کرد، بانک ملی درخواست شرکت زیرساخت و استانداری اردبیل را مبنی بر پرداخت ۴۰۰ میلیارد را به بانک مرکزی فرستاد.

او افزود: در جلسه‌ای با حضور بانک مرکزی و معاونین شرکت زیرساخت، مستندات و مدارک لازم با طی مراحل، انجام و قرار شد ظرف یکی دو هفته آینده اقدامات لازم صورت گیرد.

استاندار اردبیل به برگزاری نشست با بیگدلو مدیر عامل بانک ملت، برای تصویب نهایی، پرداخت اعتبار فاضلاب اردبیل اشاره کرد و گفت: این اعتبار نیز از محل ماده ۵۶ و فاینانس داخلی ۱۱۰ میلیارد تومان برای فاضلاب اردبیل است که تا هفته آینده مصوبه آن برای دریافت از سازمان برنامه و بودجه صادر می‌شود.

بهنام جو تصریح کرد: مودور اول تصفیه خانه فاضلاب اردبیل برای ۱۲۵ هزار نفر جمعیت طراحی شده بود که با توجه به افزایش جمعیت و تکمیل فاز آن، احتیاج به تامین اعتبار داشت که در سفر رئیس جمهور این تامین اعتبار انجام شد.

او افزود: در حال حاضر پیمانکار در حال کار در این پروژه بوده و نقدینگی هم تا چند هفته آینده به حساب پیمانکار واریز می‌شود.

استاندار اردبیل اجرای این تصفیه خانه را از لحاظ زیست محیطی و بهداشتی برای استان مهم دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار