حمید درخشان: لوکادیا می‌تواند مرد اول مسابقه پرسپولیس شود

پیشکسوت پرسپولیس گفت پیروزی پرسپولیس در بازی مقابل فولاد علاوه بر اینکه می‌تواند خط و نشانی برای رقبا باشد یک گارانتی هم برای بازی‌های بعدی خواهد بود.

کد مطلب: ۱۳۰۲۴۴۵
لینک کوتاه کپی شد
حمید درخشان: لوکادیا می‌تواند مرد اول مسابقه پرسپولیس شود

به گزارش خبرورزشی، حمید درخشان، بازیکن و کاپیتان اسبق تیم پرسپولیس درباره دیدار نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان اظهاراتی را مطرح کرد:

بازی پرسپولیس مقابل فولاد را چطور پیش بینی می‌کنید؟

به نظرم بازی سختی است. هم برای پرسپولیس و هم برای آنها. هر دو تیم کار راحتی مقابل هم ندارند.

از چه نظر؟

به خاطر اینکه هم پرسپولیس و هم فولاد بازی اولشان را مساوی کرده‌اند و قطعاً دوست دارند در این بازی امتیاز کامل را بگیرند تا وضعیتشان را در جدول رده بندی بهبود ببخشند.

برد هفته دوم چقدر برای پرسپولیس اهمیت دارد؟

قطعاً می‌تواند یک استارت خوب برای بازی‌های بعدی پرسپولیس باشد. به ویژه اینکه تیم فولاد هم یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی است. اما آنچه مهم تر است اینکه تیم یحیی گل محمدی در این بازی محکوم به برد است و با این پیروزی می‌تواند یک گارانتی برای خودش از نکونام بگیرد تا به سراغ بازی‌های بعدی برود.

چطور؟

برای اینکه پرسپولیس با این پیروزی از نظر روحی روانی بالا می‌رود چون مقابل تیمی‌به نام فولاد برنده می‌شود و می‌تواند یک خط و نشان هم برای دیگر رقبا باشد.

نکته ویژه در این بازی چیست؟

قطعاً درخشش فوروارد جدید پرسپولیس آن هم در استادیوم آزادی می‌تواند خیلی مهم باشد. البته اینکه هافبک‌های پرسپولیس تا چه اندازه بتوانند او را درست تغذیه کنند و برایش فرصت به وجود بیاورند خیلی مهم است. در کل می‌خواهم بگویم این بازی به عنوان شروع کار مهاجم هلندی خیلی اهمیت دارد و می‌تواند او را به مرد اول میدان تبدیل کند.

با توجه به سبک بازی تیم فولاد، چطور می‌توان به دروازه این تیم رسید؟

نکونام سبک کی روش را دارد و فوتبال بسته ای را ارائه می‌دهد. شکستن چنین فضایی چند راه دارد. یکی اینکه از کناره‌ها نفوذ کنیم. یکی اینکه از راه دور شوت بزنیم و البته سخت ترینش هم این است که از عمق برویم که البته معمولاً عمق خط دفاعی فولاد کاملاً بسته است و به ندرت باز میشود.

نقش کدام بازیکنان در این بازی مهمتر است؟

قطعاً هافبک‌های پرسپولیس می‌توانند نقش کلیدی را در این بازی ایفا کنند تا برای فورواردها موقعیت ایجاد کنند. اگر هافبک‌های پرسپولیس خوب باشند می‌توانند خط حمله را به‌درستی احیا کنند.

نتیجه احتمالی را چطور پیش بینی می‌کنید؟

با سبک بازی فولاد این بازی زیاد گل ندارد و پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر برنده خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار