45 کلاس درس جدید به فضاهای آموزشی تایباد اضافه می‌شود

تایباد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش تایباد از افزوده شدن ۴۵ کلاس جدید به فضاهای آموزشی تایباد خبر داد. همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید با تاسیس هشت مدرسه جدید در روستاهای بخش مرکزی و میان ولایت این شهرستان، ۴۵ کلاس درس جدید به فضای آموزشی تایباد اضافه می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۰۲۱۴۷
لینک کوتاه کپی شد
45 کلاس درس جدید به فضاهای آموزشی تایباد اضافه می‌شود

محمود افکن پور، مدیر آموزش و پرورش تایباد گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید هشت مدرسه جدید در روستاهای بخش مرکزی و میان ولایت این شهرستان اضافه خواهد شد، بر این اساس تا حدود زیادی چالش کمبود فضای آموزشی در تایباد برطرف شده است، اما تلاش برای بهبود وضع کلاس‌های مدارس ادامه دارد.

وی افزود: کمبود معلم در برخی از مقاطع تحصیلی این شهرستان اشاره کرد و افزود: در سال تحصیلی جدید در بعضی از مقاطع با کمبود ۲۰۰ معلم رو به رو هستیم، اما بر اساس برنامه ریزی ها، سعی شده است هیچ کلاس درسی بدون معلّم نماند.

مدیر آموزش و پرورش تایباد بیان کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید پنج هزار و پانصد دانش آموز پایه اول به شمار دانش آموزان این شهرستان افزوده خواهد شد که در مقایسه با سال تحصیلی گذشته ۶۰۰ دانش آموز بیشتر است.

افکن پور با بیان اینکه ۷۰ درصد مدارس این شهرستان نیاز به بازسازی و مرمت دارد، اضافه کرد: هم اکنون ۳۰ درصد مدارس شهری و روستایی تایباد تخریبی است. هم اکنون ۱۶ طرح آموزشی در تایباد در حال ساخت است که استخر دانش آموزی از مهمترین طرح‌های عمرانی این منطقه است و با گذشت ۱۰ سال از آغاز ساخت آن فقط ۵۰ درصد پیشرفت داشته است.

افکن پور افزود: هم اکنون ۲ هزار و ۲۰۰ دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی و بدون مدارک هویتی در مدارس شهرستان تایباد مشغول به تحصیل هستند. حدود ۳۲ هزار دانش آموز و هزار و هفتصد معلم در ۲۰۶ مدرسه شهرستان تایباد در حال تحصیل و تدریس هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار