فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تایباد مطرح کرد؛

اجرای ۱۱۰ برنامه مختلف در هفته بسیج در تایباد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تایباد گفت: به مناسبت هفته بسیج، تعداد ۱۱۰ برنامه مختلف فرهنگی، عمرانی و ورزشی در شهرستان مرزی تایباد اجرا خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۳۲۰۹۰
لینک کوتاه کپی شد
اجرای ۱۱۰ برنامه مختلف در هفته بسیج در تایباد

به گزارش خبرنگار پانا سرهنگ ابراهیم بیدل، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تایباد، در نشست خبری با خبرنگاران گفت: در هفته بسیج امسال، قرار است کلنگ‌زنی و افتتاح ۹ منزل نیازمند و روستایی، افتتاح چهار پایگاه بسیج، دو مدرسه روستایی، پروژه خط انتقال آب شرب روستای کوه آباد به آبقه و پنج قنات انجام شود.

او افزود: در حوزه فرهنگی و اجتماعی نیز ۲ رزمایش توزیع بسته های معیشتی، برگزاری یادواره شهدا در سه روستا، تجلیل از بسیجیان، ایثارگران و جهادگران سلامت، برگزاری ۲ نمایشگاه سلاح‌شناسی و اقتصاد مقاومتی و برگزاری سه مورد اردوی جهادی پزشکی در مناطق محروم صورت می گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تایباد ادامه داد: برگزاری مسابقات استانی کشتی، مسابقه دو و میدانی در شهر کاریز، مسابقه ورزشی ویژه مددجویان زندانی، پیاده‌روی عمومی و میدان تیر بسیجیان از برنامه های ورزشی در تایباد هستند که در هفته بسیج اجرا خواهند شد.

سرهنگ بیدل بیان کرد: گشت های محله‌محور با نام «رضویون» در سطح شهر تایباد فعال خواهند شد که این اقدام در راستای حفظ امنیت و کمک به نیروی انتظامی انجام می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تایباد با اشاره به اقدامات قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا(ع) تصریح کرد: در سال ۱۳۹۶ این قرارگاه در دهستان کرات تایباد فعال شد که تا کنون آموزش های کشاورزی، دامپروری، ساخت و مرمت منازل و مدارس، توسعه اشتغال و تهیه خوراک دام به روستائیان ارائه کرده است.

او اظهار کرد: تعداد سه عنوان برنامه از برنامه های هفته بسیج مربوط به قرارگاه پیشرفت و آبادانی است که شامل پروژه خط انتقال آب شرب در مسیر روستای کوه آباد به آبقه، ساخت دو مدرسه در روستای آبقه و مرمت قنوات روستاهای پشته و آبقه می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار