توضیح چمران درباره نظارت اعضای شورای شهر تهران بر عملکرد یکساله شهرداری

 تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران ضمن اشاره به انتخابات هیات رئیسه شورا برای سال دوم درباره نظارت این شورا بر عملکرد شهرداری تهران توضیح داد.

کد مطلب: ۱۳۰۱۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد
توضیح چمران درباره نظارت اعضای شورای شهر تهران بر عملکرد یکساله شهرداری

مهدی چمران صبح امروز در حاشیه برگزاری هشتاد و پنجمین جلسه شورای شهر تهران، در ارتباط با جلسه امروز شورا اظهار کرد: در ابتدا برخی اعضا تذکراتی را درخصوص موضوعات مختلف مطرح کردند و در ادامه نیز انتخابات هیات رئیسه شورای شهر تهران در دومین سال از شورای ششم در دستور کار اعضا قرار گرفت.

وی گفت: در همین ارتباط بنده با 21 رای رئیس شورا، آقای سروری با 21 رای به عنوان نایب‌رئیس شورای شهر تهران و جعفر شربیانی و سوده نجفی به ترتیب با کسب 21 و 19 رای به عنوان منشی هیات رئیسه شورای شهر تهران در سال دوم انتخاب شدند.

رئیس شورای شهر تهران در ارتباط با نظارت اعضای شورای شهر تهران در یک سال گذشته بر عملکرد شهرداری تهران اظهار کرد: در این ارتباط باید به این موضوع اشاره کنم که اعضا در این حوزه بسیار فعال بودند و تحقیقاً همه اعضا در مناطق مختلف شهرداری و شهر تهران حضور داشتند و به مسائل مختلف و حتی جزئی ورود داشته‌اند.

چمران گفت: پیگیری اعضای شورای شهر تهران در ساعت‌های پایانی شب نیز ادامه داشته و در ادامه نیز اعضا موارد و مشکلات مربوط به شهر تهران را به صورت شفاهی و یا کتبی در صحن شورا مطرح و ما نیز موارد را به شهرداری تهران منعکس کردیم.

وی با اشاره به گستردگی شهر تهران گفت: در گذشته از ظرفیت شورایاری‌ها برایرفع موانع و چالش‌های شهر تهران استفاد می‌شد که اگرچه هم اکنون این افراد به دلیل قانونی نمی‌توانند شورا را همراهی کنند اما باز هم از ظرفیت انها به نوعی دیگر استفاده شده است.

رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: به هرحال در این دوره از شورای شهر تهران دوستان تلاش‌های بسیاری را در یک سال گذشته و با حضور در مناطق مختلف شهرداری و شهر انجام دادند و نظارت‌های دقیق تری در شهرداری انجام شده است.

چمران در پاسخ به پرسشی مبنی بر بازداشت و دستگیری یکی از مدیران شهرداری گفت: در این زمینه اطلاعی ندارم و جواب رسمی از مجموعه شهرداری دریافت نکرده‌ام.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار