معاون سیاسی، امنیتی استانداری قم:

پیام یادواره‌های شهدا باید بصیرت افزایی باشد

قم(پانا)- معاون سیاسی، امنیتی استانداری قم گفت پیام یادواره‌های شهدا باید بصیرت افزایی باشد و همه دستگاه‌های استان قم در راستای برگزاری کنگره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش‌آفرینی کنند.

کد مطلب: ۱۲۹۶۵۲۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام یادواره‌های شهدا باید بصیرت افزایی باشد

احمد حاجی‌زاده، معاون سیاسی امنیتی استانداری قم امروز در نشست هم‌اندیشی مسئولان کنگره ملی شهدای استان با مدیران رسانه‌ها که در سالن کنفرانس شهید عسگری جمکرانی تالار فرهنگیان قم برگزار شد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری، خودشان به تنهایی بحث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را مدیریت و پیگیری می‌کنند.

وی افزود: تمامی کنگره‌ها که سالانه در سراسر کشور برگزار می‌شود، با مدیریت شخص رهبری است و ایشان همه برنامه‌ها را رصد کرده و درباره تامین بخشیدن به بحث ایثار، جهاد و شهادت رهنمودها و نقطه نظراتی را بیان می‌کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم ابراز کرد: آنچه که رهبری از برگزاری یادواره‌ها و کنگره‌ها انتظار دارند این است که این مراسمات تولید انرژی مضاعف در جامعه کنند و اندیشه‌ها اصلاح شوند.

حاجی زاده گفت: در یادواره‌های شهدا بایستی بصیرت‌افزایی صورت بگیرد و پیام شهدا به جامعه منتقل شود.

وی تاکید کرد: بنیاد شهید، سپاه استان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و شهرداری و صداوسیما از دستگاه های فعال استان در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند و ضرورت دارد همه دستگاه ها و ظرفیت ها برای برپایی هرچه باشکوهتر کنگره پای کار بیایند.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار