امام جمعه موقت رودهن:

محل ریاضت و‌ کمال انسان در خانواده است

رودهن(پانا) - امام جمعه موقت رودهن در خطبه‌های نماز جمعه هفته، محل ریاضت یک انسان را در خانواده معرفی کرد و گفت از همین خانواده، انسان می‌تواند به مراتب کمال و مقام بالا برسد.

کد مطلب: ۱۲۹۵۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد
محل ریاضت و‌ کمال انسان در خانواده است

حجت‌الاسلام سیدمحمد حاج آقایی امام جمعه موقت بخش رودهن در خطبه‌های نماز جمعه این هفته عنوان کرد: یکی از جاهایی که تقوا ظهور دارد خانواده است، شیطانیان و ابلیس تمام تمرکز خود را در کانون گرم خانواده گذاشته و می‌خواهند از بین ببرند، می‌دانند که اگر انسان‌های خدایی و سربازانی بخواهند تربیت بشوند برای امام زمان(عج) در جایی غیر از خانواده‌های دینی و مذهبی‌میسر نخواهد شد.

وی افزود: می‌دانیم که در یک خانواده اگر افراد مختلف در یک خانواده باشند یقینا در بین آنها مسائلی پیش می آید اما آدم باید درمان کند، اگر کمی منیت و خودخواهی خود را کنار بگذاریم دیگر رنجیده خاطر نمی‌شویم؛ یک ملاک سنجیدن منیت رنجیده‌خاطرشدن است، همه ما باید کانون گرم خانواده را حفظ کنیم که این کانون در دست دشمنان است باید در این خانوادها افرادی تربیت برای سربازی امام زمان(عج) بشوند.

حاج آقایی در ادامه اذعان کرد: دنیای امروز، دنیای خبر و جنگ‌های امروز جنگ‌های خبری است، دشمن با گسترش اخبار کذب، مخلوط کردن خبر کذب و صدق و انتشار اخبار درست اما با غرض‌ورزی شخصی میدان جنگ‌های خبری را مدیریت می‌کند؛ تامین امنیت روانی مردم حق اساسی آن‌ها است.

امام جمعه موقت رودهن در بخشی دیگر از صحبت‌هایش اظهار کرد: عید غدیر امسال باشکوه‌تر از هر سال برگزار شد، دلیل اصلی استقبال باشکوه مردم از جشن‌ها و اجتماعات مذهبی مردمی بودن برگزاری آن‌‌ها است همچنین سفر پردستاورد پوتین به ایران در مقابل سفر بدون دستاورد بایدن به منطقه از اتفاقات نیک سیاسی این هفته بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار