رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر منصوب شد

بوشهر(پانا) - مدیر روابط عمومی فرمانداری بوشهر بعنوان رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر منصوب شد .

کد مطلب: ۱۲۹۱۳۹۸
لینک کوتاه کپی شد
رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر منصوب شد

جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان بوشهر با حضور فرماندار، معاون برنامه ریزی وتوسعه فرمانداری بوشهر،مسول روابط عمومی فرمانداری وکارشناسان روابط عمومی سایر ادارات درمحل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

صالح رحیمی فرماندار بوشهر با اشاره به بیانات حضرت امام خمینی (ره) درخصوص اهمیت اطلاع رسانی اظهار کرد : جایگاه روابط عمومی، یک جایگاه رفیع است و باید از این ظرفیت در مقابله با فشارهای داخلی و خارجی در ناکار آمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی بهره‌گیری کرد.

رحیمی با اینکه وجود روابط عمومی متخصص و متهد یکی از ضرورت های مهم در نهاد های مختلف دولتی و خصوصی است ، افزود روابط عمومی ها نقش اثر گذار و سازنده در رشد و تعالی ادارات دارند .

رحیمی تاکید کرد : روابط عمومی ها با شناخت و آگاهی از نیازهای مردم، آن را به مدیران خود انتقال دهند و با یک ارتباط دو طرفه باعث ایجاد همدلی بین مردم و مسئولین شوند.

فرماندار بوشهر افزود: در این رابطه روابط عمومی های باید بعنوان زبان گویای مجموعه خود به بیان اقدامات صورت گرفته از سوی ادارات و دستگاهها به مردم بپردازند.

صالح رحیمی گفت: روسای ادارات بایستی به ظرفیت و اثر بخشى روابط عمومی‌ها توجه خاص داشته باشند .

وی افزود: ادارات عمدتا خدمات و دستاورد‌های خوبى دارند ولی این دستاوردها به خوبی منعکس نمی‌شود.

وی عدم آشنایی با نقش روابط عمومی‌ها در توسعه ادارات و هم چنین نبود ایده پردازى برای انجام کارهای نو را از نقاط ضعف روابط عمومی ادارت دولتی دانست و گفت: اگر باورمان را تغییر دهیم و منزلت و جایگاه روابط عمومی را باور داشته باشیم شاهد اثربخشی بیشتری در این بخش خواهیم بود .

فرماندار بوشهر ، محمدجعفرپور مدیر روابط عمومی فرمانداری بوشهر را بعنوان رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان معرفی کرد .

ا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار