معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش میناب:

برگزاری اولین سمینار درس پژوهی در شهرستان میناب

هرمزگان (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان میناب از برگزاری اولین سمینار درس پژوهی در راستای ارتقای صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان آموزش ابتدایی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۷۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین سمینار درس پژوهی در شهرستان میناب

محمد حسن پور، معاون آموزش ابتدایی این شهرستان در این باره گفت: اولین سمینار درس پژوهی در راستای ارتقای صلاحیت های حرفه ای معلمان و تکمیل چرخه درس پژوهی در سالن کانون شهید عمرانی و با استقبال پرشور همکاران شهرستان میناب برگزار شد.

به گفته حسن پور از جمله اهداف این سمینار اشتراک تجارب، دستاوردهای آموزشی، ارائه راهبردهای آموزشی مؤثر در تعمیق یادگیری دانش آموزان، پیشنهادات کاربردی معلمان و همچنین شناسایی آسیب ها و اشکالات اجرای فرایند درس پژوهی در سطح مدارس است.

وی افزود: در این سمینار، تعداد دوازده تیم درس پژوهی راه یافته به سمینار به ارائه پروژه پرداختند و یافته ها و نتایج خود را در اختیار سایر همکاران شرکت کننده در سمینار قرار دادند.

گفتنی است، از دیگر نکات قابل توجه حضور مشاوران و کارشناسان درس پژوهی بود که با مشاهده ارائه رابطین تیم ها، موارد انگیزشی، نقاط قوت و پیشنهادات ارزنده خود را جهت بهبود و ارتقای کیفیت کار و مشارکت تیمی همکاران در سال تحصیلی آتی بیان کردند.

خبرنگار: محمد عباسی دومشهری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار