برگزاری دومین کارگاه درس پژوهی آنلاین در منطقه ۳

تهران (پانا) - بهمن حوری زاد، استاد دانشگاه در دومین کارگاه آنلاین درس پژوهی تاکید کرد که تیم های درس پژوهی در هر واحد آموزشی تشکلی برای به وجود آوردن اندیشه، پرورش اندیشه ها و به کارگیری اندیشه ها هستند.

کد مطلب: ۱۱۵۵۴۷۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دومین کارگاه درس پژوهی آنلاین در منطقه ۳

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه ۳، به نقل ازمعاونت آموزش ابتدایی منطقه و کارشناسی تکنولوژی و گروه های آموزشی ابتدایی، در راستای تحقق اهداف برنامه سالانه منطقه به منظور ارتقای صلاحیت‌های حرفه ای و توانمندسازی همکاران، دومین کارگاه درس پژوهی به صورت آنلاین برگزار شد .

در این جلسه بهمن حوری زاد، استاد دانشگاه گفت: درس پژوهی اصل اجرای نظام تعلیم و تربیت است. تیم های درس پژوهی در هر واحد آموزشی تشکلی برای به وجود آوردن اندیشه، پرورش اندیشه ها و به کارگیری اندیشه ها هستند .

در ادامه حوری زاد افزود: نتایج تحقیقات نشان داده است که بیشترین ایده های مهم و موفق پشت میکروسکوپ یا کامپیوتر یا میزکار پیدا نشدند بلکه زمانی جرقه زدند که آدم ها دور میز جلسات هفتگی با هم گفتگو می کردند یعنی زمانی که همه دور هم جمع شده و آخرین اطلاعات خطاها و اشتباهات و تجارب و یافته‌های خود را بازگو می کنند.

شایان ذکر است ارائه کارگاه تعاملی از مواردی بود که مورد استقبال همکاران قرار گرفت و برنامه ی کارگاه های بعدی در اختیار همکاران قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار