معاون پرورشی و تربیت‌بدنی میناب:

افتخار‌آفرینی دانش‌آموزان میناب در چهلمین دوره مسابقات فرهنگی هنری استان

هرمزگان (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان میناب از افتخارآفرینی دانش‌آموزان شهرستان میناب در چهلمین دوره مسابقات فرهنگی هنری استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۶۸۹۱
لینک کوتاه کپی شد
افتخار‌آفرینی دانش‌آموزان میناب در چهلمین دوره مسابقات فرهنگی هنری استان

داریوش فدویان، معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان میناب با اعلام این خبر افزود: در مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات فرهنگی، هنری دانش آموزان پرتلاش شهرستان میناب موفق به کسب ۶۸ رتبه برتر شدند.

وی با اشاره به مسابقات فرهنگی هنری عنوان کرد: جشنواره مسابقات فرهنگی و هنری فردا قدیمی ترین جشنواره آموزش و پرورش است که امسال چهلمین دوره این جشنواره برگزار شد که قریب به۲۰ هزار نفر از دانش آموزان مینابی در این جشنواره در سطح مدرسه ای شرکت کردند و ۳ هزار نفر از این دانش آموزان به مرحله منطقه ای راه یافتند و از این تعداد ۱۹۰ نفر از دانش آموزان در بیش از ۸۰ رشته به مرحله استانی راه یافتند که از این تعداد ۶۸ نفر از دانش آموزان مینابی حائز رتبه شدند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان میناب گفت: از تعداد ۶۸ نفر دانش آموز مینابی، ۳۵ نفر مقام اول استانی و ۱۷ نفر مقام دوم استانی و ۱۶ نفر مقام سوم استان شدند.

فدویان افزود: این مسابقات با هدف کشف و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان در زمینه های فرهنگی و هنری برگزار می شود که یکی از مهمترین برنامه های وزارت آموزش و پرورش برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار