کسب ۲ رتبه برتر کشوری دانش‌آموزان قشمی در مسابقات فرهنگی هنری

هرمزگان (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان قشم، از افتخارآفرینی و کسب رتبه برتر کشوری، توسط دانش‌آموز هانیتا فرج‌اللهی، برگزیده کشوری در رشته نجوم و دانش‌آموز سما رضوانی، رتبه دوم کشوری در رشته سازه‌های ماکارونی، خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۸۵۴۹
لینک کوتاه کپی شد
کسب ۲ رتبه برتر کشوری دانش‌آموزان قشمی در مسابقات فرهنگی هنری

عنایت الله پورسالاری، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان قشم،در گفت و گو با پانا، با اشاره به کسب ۲ رتبه برتر کشوری در مسابقات فرهنگی هنری کانون های فرهنگی تربیتی گفت: در مسابقات فرهنگی و هنری کانون های فرهنگی تربیتی در مرحله شهرستانی، از شهرستان قشم ۸۰ نفر از دانش آموزان منتخب شدند و به مرحله استانی راه یافتند و از این تعداد ۱۷ نفر منتخب استانی و ۳ نفر آنها به مرحله کشوری راه یافتند. سپس بعد از شرکت در مسابقات کشوری، ۲ نفر رتبه برگزیده کشوری را تصاحب کردند.

وی افزود: این مسابقات، در هر سه مقطع؛ ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم دانش آموز شرکت کننده داشته ایم.

پورسالاری ادامه داد: این جشنواره در ۶ بخش ادبی، رسانه و فضای مجازی، هنرهای دستی و تجسمی، هنرهای آوایی، هنرهای نمایشی و علمی و مهارتی برگزار شده است، که دانش آموزان سعی کرده اند با توجه به علاقه و استعدادهای خود در زمینه مورد نظر شرکت کنند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان قشم، همچنین عنوان کرد: به لطف خداوند منان، تعداد شرکت کنندگان در مسابقات امسال نیز نسبت به سال گذشته، رشد چشمگیری داشته است.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: عامل کسب موفقیت این دانش آموزان، تلاش خودشان و همچنین همراهی والدین و مربیان آنهاست. به یقین کوشش و نظم، افتخارآفرینی را در پی دارد که این دو دانش آموز به نحو احسن این ارمغان را به دست آوردند و من از این بابت کمال تشکر را از ایشان دارم.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه زهرا حامدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار