به مناسبت دهه کرامت

کاروان خدام رضوی وارد بهاباد شد

بهاباد (پانا) - کاروان خدام حامل پرچم بارگاه رضوی جمعه شب وارد شهرستان بهاباد شد و مورد استقبال مردم و مسوولان این شهرستان قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۲۸۵۹۸۲
لینک کوتاه کپی شد
کاروان خدام رضوی وارد بهاباد شد

سرپرست کاروان خدام حرم رضوی در جریان این سفر به خبرنگاران گفت: هدف از سفر معنوی این کاروان‌ها در کشور، گرداندن پرچم مقدس امام رضا (ع) در شهرها و روستاهای مختلف و پراکنده کردن عطر آن امام رئوف است.

حجت الاسلام بابائی بیان کرد: پرچم گردانی خادمان رضوی، در ایام دهه کرامت فضایی را فراهم کرد تا افرادی که نمی‌توانند به زیارت حضرت بروند با زیارت پرچم متبرک، از راه دور محضر مولای عشق و مهربانی سلام دهند و زائر پیشوای هشتمین امام همام (ع) شوند.

وی افزود: امروز برای افرادی که فرصت حضوری زیارت بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) را ندارند با حضور کاروان رضوی و پرچم بارگاه ملکوتی ثامن الحجج(ع) این مهم فراهم شد و مشتاقان حضرت توانستند از راه دور توسلی به حضرت زده و دلشان را راهی مشهد مقدس کنند.

خادمان امام هشتم سپس در میدان فاطمیه محمدآباد بهاباد مورد استقبال با شکوه مردم این شهرستان قرار گرفتند و مردم بر پرچم بارگاه ملکوتی حضرت رضا علیه السلام بوسه زدند و عشق و ارادت خود را به ساحت مقدس این حضرت نشان دادند.

مراسم استقبال از کاروان خدام رضوی به صورت خودروئی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار